AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Hei. Jeg hentet ut medisin på apotek en av de første dagene i des. I går ringer apoteket meg . De har ikke fått betalt for varen for var rot i systemet deres. Skal jeg lastes for dette så lenge etterpå ? Anonymkode: de3d0...a7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Del Skrevet 25. desember 2024 Klart det. Skal du liksom slippe å betale fordi systemet var feil? Ved medisinutlevering vet en jo hvem som har fått hva, så det er ikke mer enn rett og rimelig. Du vil jo kunne se selv på kontosammendraget at det ikke er trukket noe. Litt pussig da, at de ringer deg på julaften for noe så lenge siden. Anonymkode: a2ea1...65a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 25. desember 2024 #3 Del Skrevet 25. desember 2024 (endret) Sjekk kontoen din for den datoen, er det ikke trukket noe til apotek da, så går du og betaler. At det har gått noe tid pga en feil ingen kunne lastes for, gir deg jo ikke rett til gratis varer/medisiner. Man må betale for det man får. Du "lastes" ikke for noe, for du får det til å høres ut som du straffes for noe med den ordbruken. Du skal betale for deg som alle andre for varer/tjenester du har mottatt og tatt med deg hjem. Endret 25. desember 2024 av Million 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg