AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #1 Del Skrevet 25. desember 2024 Har hatt en veldig gradivs opptrapping fra 0,25 til 0,5 nå over 3 mnd. Håper jeg slipper øke ytterligere. Har gått fra å være kvalm hele tiden, til å kaste opp døgnet etter dosen. Oftest på natta. Blir dette bedre eller må jeg leve med det? Noen med erfaring? Tas i kombinasjon med metformin, og bs er mye bedre etter oppstart. Håper på å gå ned 10 kg til og etterhvert kutte ut medisiner helt. Bare regulere bs med kolsthold. Anonymkode: fe8a2...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #2 Del Skrevet 25. desember 2024 Under behandling med dette legemidlet kan du bli kvalm, kaste opp eller få diaré. Disse bivirkningene kan forårsake dehydrering (væsketap). Det er viktig at du drikker rikelig med væske for å hindre dehydrering. Dette er spesielt viktig hvis du har nyreproblemer. Anonymkode: 3e1d1...8ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #3 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg er klar over at kvalme og oppkast er en vanlig bivirkning. Spørsmålet er om dette går over eller ikke? Om noen har erfaring. ts Anonymkode: fe8a2...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 25. desember 2024 #4 Del Skrevet 25. desember 2024 Etter det jeg har lest, så er bivirkningene noe som blir bedre etter hvert. Bivirkningene kan også bli verre av ting du spiser. Hva pleier du å spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå