AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #21 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Heller en fin bukse og bluse enn en stygg kjole. Kjoler gjør ikke automatisk at en er fin, det er veldig mange stygge kjoler rundt om. Anonymkode: 30d91...abf Enig. Alle snakker om strikkede kjoler og strømper i «spreke farger». Ser for meg en kunst- og håndtverkslærer med en gang. Anonymkode: 60958...e49 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #22 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Enig. Alle snakker om strikkede kjoler og strømper i «spreke farger». Ser for meg en kunst- og håndtverkslærer med en gang. Anonymkode: 60958...e49 Ja det er mye stygt, så når folk skriker kjole så skal det virkelig mer til enn en sakkosekk over hode for å være fin. Det er forskjell på kjoler. Sekt lignende mormoner kjoler og kunst prosjekter av kjoler, det er kjoler det og men da foretrekker et hvert oppegående menneske heller en fin bukse og bluse istedenfor. Anonymkode: 30d91...abf 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #23 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Enig. Alle snakker om strikkede kjoler og strømper i «spreke farger». Ser for meg en kunst- og håndtverkslærer med en gang. Anonymkode: 60958...e49 Er ikke kunstner nei. Men det går an å like kjoler og skjørt likevel. Spreke farger eller ikke. Tror jeg til og med har et par-tre kjoler og skjørt i sort. Sprek farge? Anonymkode: d54ca...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #24 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er ikke kunstner nei. Men det går an å like kjoler og skjørt likevel. Spreke farger eller ikke. Tror jeg til og med har et par-tre kjoler og skjørt i sort. Sprek farge? Anonymkode: d54ca...9a3 Men da går du i kjole da. Men det er ikke dermed sagt at en stygg kjole er finere enn en fin bukse og bluse Anonymkode: 30d91...abf
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #25 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da går du i kjole da. Men det er ikke dermed sagt at en stygg kjole er finere enn en fin bukse og bluse Anonymkode: 30d91...abf Kommer an på øyne som ser? Jeg går i det jeg vil akkurat som du gjør? Hva du synes om andre kan du vel holde for deg selv? Har vi ikke nok mote-politi kanskje? Anonymkode: d54ca...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #26 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kommer an på øyne som ser? Jeg går i det jeg vil akkurat som du gjør? Hva du synes om andre kan du vel holde for deg selv? Har vi ikke nok mote-politi kanskje? Anonymkode: d54ca...9a3 Herregud må du slappe helt av. Jeg har da virkelig rett til å si min mening om hva som er fint og hva som er stygt som du har. Når alle skriker at kjole gjør deg automatisk fin så kan jeg da få mene at det er bullshit, ta på deg en fin bukse og en fin bluse og det gjør deg mye finere enn en stygg kjole. Ta på deg det du vil du, denne tråden handler ikke om hva du personlig kler deg i men hva andre synes er fint i hverdagen. Anonymkode: 30d91...abf 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #27 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Herregud må du slappe helt av. Jeg har da virkelig rett til å si min mening om hva som er fint og hva som er stygt som du har. Når alle skriker at kjole gjør deg automatisk fin så kan jeg da få mene at det er bullshit, ta på deg en fin bukse og en fin bluse og det gjør deg mye finere enn en stygg kjole. Ta på deg det du vil du, denne tråden handler ikke om hva du personlig kler deg i men hva andre synes er fint i hverdagen. Anonymkode: 30d91...abf Eller vise versa??? Anonymkode: d54ca...9a3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #28 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller vise versa??? Anonymkode: d54ca...9a3 Men du trenger ikke forsvare ditt kjolebruk. Det er helt greit at du går i kjoler og synes det er fint, du har sagt det nå. Vi har forstått det alle sammen nå. Du må tolerere at andre er uenig med deg. Jeg må få lov å si at jeg synes det er mange stygge kjoler rundt om og at "kjole" kan bety hva som helst fra de styggeste plaggene som ser helt jævlig ut til fine antrekk. Og at jeg synes det er mange bukser som overgår "kjoler" en lang gang. Kjoler sier ingenting, det finnes stygge kjoler og fine kjoler. Anonymkode: 30d91...abf 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #29 Skrevet 29. desember 2024 Fascinerende at kjoler automatisk er stygt og bukse/bluse automatisk er fint. Anonymkode: ae7d3...bd7 2
Macro Skrevet 29. desember 2024 #30 Skrevet 29. desember 2024 Det enkleste, og fineste, etter min mening er strømpebukse og klassiske enkle kjoler. Komfortabelt er det også. 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #31 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fascinerende at kjoler automatisk er stygt og bukse/bluse automatisk er fint. Anonymkode: ae7d3...bd7 Jeg har aldri skrevet det, så det hadde vært fint om du forholdt deg til det jeg skriver istedenfor å ilegge noen meninger de ikke har😊 Jeg siterer meg gerne en gang til slik at du kan få det med deg skikkelig siden du ikke har lest det jeg har skrevet "Heller en fin bukse og bluse enn en stygg kjole. Kjoler gjør ikke automatisk at en er fin, det er veldig mange stygge kjoler rundt om." Men når alle skriver kjole i slike tråder kan det være greit å påpeke at kjoler kan være forferdelig stygge. En kjole i seg selv er ikke automatisk fin bare fordi det er en kjole 😉 Anonymkode: 30d91...abf 2 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #32 Skrevet 29. desember 2024 Bruker mye kjole om sommeren. Ikke på vinteren, for liker ikke å gå med strømpebukser eller tights når jeg bare skal slappe av hjemme. Syns det er mye fint loungewear. Kjøper gjerne fine sett. Men joggebukser eier jeg ikke. Heller ikke hettegensere. Linbukser er gode og fine, så bruker ofte det hjemme. Har vel aldri før vært så stort utvalg av behagelige klær, så burde være lett å finne noe. Anonymkode: da633...0ac
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #33 Skrevet 29. desember 2024 Ett tips til ts er vel å se litt rundt hva hun synes er pent at andre kvinner kler seg i. Om hun liker bukser, eller kjole er jo ikke så veldig viktig. Det viktigste er at hun vil føle seg både fin og komfortabel i det hun går med. Om hun liker bukser, så finnes det masse fine bukser som er komfortable å gå med. Samme med kjoler. @ts: Hvilken stil eller klesplagg synes du er pent på andre kvinner? Anonymkode: 706b9...68a 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #34 Skrevet 29. desember 2024 Greia er vel at det er mye mer å variere en kjole med en et par bukser. Lengde, utringning, vid/kroppsnær, mønster, for å nevne noe. Burde være noe for en hver smak. Pluss toppe det hele med lekre strømper 👍 Anonymkode: d54ca...9a3 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #35 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Greia er vel at det er mye mer å variere en kjole med en et par bukser. Lengde, utringning, vid/kroppsnær, mønster, for å nevne noe. Burde være noe for en hver smak. Pluss toppe det hele med lekre strømper 👍 Anonymkode: d54ca...9a3 En kan variere bukser og topper på ulike måter også alt ettersom hva en liker selv, farger, snitt, kroppsnære som gir en fin kvinnelig form eller mer løse. Føler en seg mer fin i bukser og fine topper og ukomfortabel i kjoler blir det gjerne et stygt resultat uansett hvilken kjole en tar på seg og samme omvendt. Det finnes fine alternativ i både kjoler og bukser men en bør føle seg komfortabel i det en tar på seg. Anonymkode: 0dbb2...8de 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #36 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): En kan variere bukser og topper på ulike måter også alt ettersom hva en liker selv, farger, snitt, kroppsnære som gir en fin kvinnelig form eller mer løse. Føler en seg mer fin i bukser og fine topper og ukomfortabel i kjoler blir det gjerne et stygt resultat uansett hvilken kjole en tar på seg og samme omvendt. Det finnes fine alternativ i både kjoler og bukser men en bør føle seg komfortabel i det en tar på seg. Anonymkode: 0dbb2...8de Jeg skal gi deg et poeng for de som har stygge legger og bein (åreknuter, hovne bein osv.) Da er nok bukser å foretrekke. Eller ute når det er bitende kaldt eller kraftig vind. Ellers trives jeg best i mine kjoler som jeg synes jeg kler godt. Anonymkode: d54ca...9a3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #37 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg skal gi deg et poeng for de som har stygge legger og bein (åreknuter, hovne bein osv.) Da er nok bukser å foretrekke. Eller ute når det er bitende kaldt eller kraftig vind. Ellers trives jeg best i mine kjoler som jeg synes jeg kler godt. Anonymkode: d54ca...9a3 Men du skjønner vel at ikke alle er deg? En trenger verken å ha åreknuter eller være frysen for å være mest komfortabel og synes selv en ser finest ut i bukser 😅 Ingen som har skrevet noe om at du ikke skal få gå i kjoler, denne tråden handler jo ikke om det. Anonymkode: 0dbb2...8de 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #38 Skrevet 29. desember 2024 Jeg gjør ikke stor forskjell på fest og hverdag, men pynter meg på hverdag..jeg har fine komfortable klær, lett sminke og ordner håret. Det er bare en vane. Litt smykker og fine hverdagsklær er min luksus. Anonymkode: 02325...5aa 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå