AnonymBruker Skrevet 1. januar #21 Del Skrevet 1. januar Får kjøpe et annet merke neste gang. Tror Hunter støvler er bedre kvalitet Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 1. januar #22 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 10.08): Hullet er på siden av ankelen liksom Anonymkode: c1adb...fe6 Der fikk mine også hull. Gav opp og kastet dem. Aldri igjen! (Ikke varmekabler, ikke trodd i/på noe, ikke brukt mye, ble ikke gamle, ble bare ødelagt av å se pene ut i gangen på hylla). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar #23 Del Skrevet 1. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 8.09): Jeg har et par Ilse jacobsen støvler som jeg kjøpte for noen år siden. Har brukt de en del, men de ser ikkje oppbrukte ut. Her om dagen var jeg ute i regnet og merket jeg ble fuktig på ene foten. Ser at det er kommet et hull i ene støvelen. Synes det er dårlig at såpass dyre støvler blir ødelagte noen år. Hadde forventet at de skulle holde i 10 år minst. Anonymkode: c1adb...fe6 Jeg kjøpte mine for 14 år siden, da jeg begynte å jobbe i barnehage. Har brukt mine MYE, og de er like hele. Anonymkode: 5ae9a...a4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #24 Del Skrevet 2. januar luxifine skrev (17 timer siden): Der fikk mine også hull. Gav opp og kastet dem. Aldri igjen! (Ikke varmekabler, ikke trodd i/på noe, ikke brukt mye, ble ikke gamle, ble bare ødelagt av å se pene ut i gangen på hylla). Hvor mange år er de? Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #25 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg kjøpte mine for 14 år siden, da jeg begynte å jobbe i barnehage. Har brukt mine MYE, og de er like hele. Anonymkode: 5ae9a...a4f At du har brukt dem mye er nok grunnen til at de har vart. Naturgummi tørker ut uten bruk. Så når de blir jevnlig våte og strekkes så varer det omtrent evig Anonymkode: 64431...41d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #26 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): At du har brukt dem mye er nok grunnen til at de har vart. Naturgummi tørker ut uten bruk. Så når de blir jevnlig våte og strekkes så varer det omtrent evig Anonymkode: 64431...41d Gjelder det alle støvler? Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #27 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (På 25.12.2024 den 8.09): Jeg har et par Ilse jacobsen støvler som jeg kjøpte for noen år siden. Har brukt de en del, men de ser ikkje oppbrukte ut. Her om dagen var jeg ute i regnet og merket jeg ble fuktig på ene foten. Ser at det er kommet et hull i ene støvelen. Synes det er dårlig at såpass dyre støvler blir ødelagte noen år. Hadde forventet at de skulle holde i 10 år minst. Anonymkode: c1adb...fe6 Hvem går med det lenger? Det er ikke 2012? Anonymkode: 9354e...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar #28 Del Skrevet 2. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvem går med det lenger? Det er ikke 2012? Anonymkode: 9354e...c6f Er ikke de vanlige støvler som folk kan bruke? Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar #29 Del Skrevet 3. januar Noen som vet hvilke støvler som er best og ser ok ut? Anonymkode: c1adb...fe6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå