Gå til innhold

Når vi var enig om å ikke gi gave til hverandre…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var snakket om flere ganger og minnet på av min mann flere ganger. For en gangs skyld tenkte jeg å holde avtalen vår, også dukker det opp masse gaver til meg forkledd som gaver fra ungene, nissen osv. Blir selvfølgelig glad for det, men drt føles kjipt å ikke ha gitt noe tilbake. 
Blir siste gang en slik avtale inngås hvertfall!

Anonymkode: 8091d...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare stå på ditt ellers blir det aldri slutt på dette gavestyret.

Anonymkode: 6b54d...e48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er min mann som har gått imot avtalen mellom oss og kjøpt gaver til meg likevel…

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nissen kunne han virkelig droppet, med mindre barna synes det er gøy.

Fra barna kan jeg forstå, om de er så små at de trenger hjelp. De har ofte mye glede i å gi. 

Kan du ikke bare ta en skikkelig prat med han, da? Det hjelper lite å klage til oss. 

Anonymkode: 2ca37...12c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi også hadde samme avtale, men her ble det gjort motsatt. Jeg gav gave til han, dette fordi han har hatt en krevende periode og jeg visste han ville bli glad for akkurat den gaven. Skjønner godt hva du mener og føler, tror også han føler seg kjip, gaven gav litt bismak. 

Anonymkode: 8b839...478

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

For en gangs skyld tenkte jeg å holde avtalen vår,

he-he 😄 grunnen ligger muligens her. Hvis du har for vane å ikke overholde avtaler; hvordan skulle han vite at du faktisk ville gjøre som avtalt denne gangen?

Anonymkode: d2e86...0a1

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det var snakket om flere ganger og minnet på av min mann flere ganger. For en gangs skyld tenkte jeg å holde avtalen vår, også dukker det opp masse gaver til meg forkledd som gaver fra ungene, nissen osv. Blir selvfølgelig glad for det, men drt føles kjipt å ikke ha gitt noe tilbake. 
Blir siste gang en slik avtale inngås hvertfall!

Du skriver at du for en gangs skyld skulle holde avtalen. Altså har du ikke holdt avtalen tidligere år? Da tenker du at siden du ville holde den i år så skal mannen også gjøre det? Har han brutt den før også? 

Anonymkode: 8a33f...88f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har brutt avtalen noen år og jeg andre år, men i år var vi veldig enige før jul. Vi bestilte oss en sydentur som var gaven, men likevel fikk jeg gaver for tusenvis av kroner. Fornuftige ting som jeg får bruk for, men unødvendig. Ungene er 18 og 20 år og hadde klart å fikse gave selv i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...