spsti Skrevet 3. mars 2006 #1 Del Skrevet 3. mars 2006 jeg skal lese to og tre kjemi på tre måneder, synes det er veldig interessesant, men litt vanskelig. høres det tullete ut at jeg skal lære meg det på tre måneder? Jeg har god tro på meg selv, og vil klare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 3. mars 2006 #2 Del Skrevet 3. mars 2006 De to små lefsene der går kjapt å lese, så det klarer du fint! Skal du studere det videre på unversitetet må du lese tre ganger så mye på samme tid, i tillegg til noen andre fag, så dette bør du klare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jersey i.i. Skrevet 3. mars 2006 #3 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg synes ikke det er dumt Jeg skal gjøre det til høsten, men har litt lenger tid (men det er fordi jeg føler at jeg trenger det). Om du tror du klarer det, så gjør du nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 3. mars 2006 #4 Del Skrevet 3. mars 2006 Det er bare å sette i gang det, lesemengden er ikke så enorm! Skal du gjøre noe annet de månedene også? Jeg husker fra min tid med KJ at det var en en del forsøk som også skulle utføres og innleveres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. mars 2006 #5 Del Skrevet 3. mars 2006 Det burde ikke være noe problem hvis du er motivert for det. Jeg tok selv kjemi tilsvarende 2KJ og 3KJ på omtrent tre måneder, og det gikk finfint. (Men da fulgte jeg riktignok undervisning, og hadde dessuten hatt 2KJ fra før.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jersey i.i. Skrevet 3. mars 2006 #6 Del Skrevet 3. mars 2006 Kanskje litt avsporing her, men når man tar kjemi som privatist, hva gjør man med forsøkene o.l.? Vil man få dette på eksamen da, eller er det noe spesiell ordning når det kommer til privatister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå