AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Har tenkt på en brun-aktig farge, en lun en. Som feks Marrahces(aner ikke stavemåten🙈😂), eller noe sånt 🙏🤗 Anonymkode: c0367...e2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 11 timer siden #2 Del Skrevet 11 timer siden Tenker du tenker på Marrakesh, som jeg og måtte Google for rett stavemåte 🤣 Fant denne her på nett med en del tips: https://fargerad.jotun.no/fargerad/114672 Mulig Modern beige kunne vært noe, eller soothing beige om du vil ha litt lysere. De er mer beige da enn brune, men Marrakesh er jo heller ikke veldig brun, mer beige. Det er folk her inne som er helt fantastisk gode på dette med farger. Jeg lærer stadig av dem, så håper du får litt svar fram dem 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Del Skrevet 11 timer siden Tror Marrakesh blir litt mørkt på soverom? Ville ikke hatt det på alle 4 vegger vertfall. Anonymkode: 85a3a...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Tror Marrakesh blir litt mørkt på soverom? Ville ikke hatt det på alle 4 vegger vertfall. Anonymkode: 85a3a...987 Det er jo nettopp på soverommet man vil ha det mørkt!? Helt riktig å velge en mørkere farge der. TS; hva med Soft Brown eller Belgian Brown fra Jotun? Jeg synes de er flotte begge to. Og ikke vær redd for mørke vegger i et soverom! Det skal jo være det når man skal sove. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror Marrakesh blir litt mørkt på soverom? Ville ikke hatt det på alle 4 vegger vertfall. Anonymkode: 85a3a...987 Marrakesh er ikke en mørk farge når den kommer på veggen:) Jeg tenkte det samme, helt til jeg var på besøk hos noen som hadde denne fargen. Den var mye lysere enn jeg hadde sett for meg Med hvite lister i tillegg så lyser det opp. Uansett- på soverommet kan man gjerne ha mørke farger Anonymkode: 2620b...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå