AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #21 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Et forhold hvor man må sende meldinger, ringe og snappe gjennom juledagen/kvelden når jeg er i selskap med flere i storfamilien hadde jeg ikke orket, og jeg er kvinne. Det må da være lov å være i nuet med de menneskene man er med uten at en kjæreste skal begynne å stille spørsmål og mene at man er en dårlig kjæreste. Anonymkode: 8da21...cad Dette er jeg veldig enig i. Er også kvinne og har vært sammen med mannen min i 8 år uten at vi har feiret jul sammen. Vi sendte noen meldinger på formiddagen julaften, men snakket ikke sammen i løpet av dagen. Han spiste julefrokost med de voksne barna sine og eks-kona, mens jeg spiste lunch med deler av min familie. Så var det juleselskap på hver vår kant. Jeg var i selskap til midnatt og det samme var han. Så vi har først pratet sammen i dag. Vi legger begge vekk telefonene på dager som i går, så det er helt vanlig at vi ikke prater sammen. Jeg tenker masse på han, men har ikke behov for å snakkes hver eneste dag, julaften eller ei. Vi skal feire nyttår sammen, så det er ikke mange dager til vi sees igjen, noe jeg gleder meg masse til. Anonymkode: 3a7e3...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #22 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Dette er jeg veldig enig i. Er også kvinne og har vært sammen med mannen min i 8 år uten at vi har feiret jul sammen. Vi sendte noen meldinger på formiddagen julaften, men snakket ikke sammen i løpet av dagen. Han spiste julefrokost med de voksne barna sine og eks-kona, mens jeg spiste lunch med deler av min familie. Så var det juleselskap på hver vår kant. Jeg var i selskap til midnatt og det samme var han. Så vi har først pratet sammen i dag. Vi legger begge vekk telefonene på dager som i går, så det er helt vanlig at vi ikke prater sammen. Jeg tenker masse på han, men har ikke behov for å snakkes hver eneste dag, julaften eller ei. Vi skal feire nyttår sammen, så det er ikke mange dager til vi sees igjen, noe jeg gleder meg masse til. Anonymkode: 3a7e3...9b7 Ts her. jeg mener selvsagt ikke at vi skal ha mye kontakt på en julaften vi er fra hverandre, men noe bør det være. Det hører med og sende noen fine ord til kjæresten sin på selveste julaften. Jeg hørte ikke fra min kjæreste i det hele tatt før jeg selv tok kontakt nærmere klokken 17.00. Jeg ventet med å ta kontakt i går da jeg tenkte han kunne få ta første initiativet denne gangen, fordi det alltid er jeg som tar initiativ ved spesielle anledninger. Men når klokken nærmer seg 17.00, så måtte jeg sende en god jul- melding, hvis ikke hadde jeg vel ikke hatt noe kontakt med han i det hele tatt. Jeg fikk svar på meldingen jeg sendte selvsagt, men bare de selvskrevne ordene, «god jul, kos deg sammen med familien i dag. Glad i deg.» Kort og konsis. Så hørte jeg ikke noe mer før jeg selv sendte god natt melding og skrev at jeg håpte han hadde hatt en fin kveld. Da svarte han og skrev noe lignende tilbake. I dag har jeg ikke hørt noen ting, og jeg har ikke tenkt å ta noe initiativ. Jeg mener altså ikke at man skal ha mye kontakt, men man må vise at man er glad i hverandre og bryr seg om hverandre på en bedre måte, på selveste julaften. Jeg er skuffet og lei meg, og trengte å høre om dette var normalt i andre forhold. Anonymkode: 9e5db...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #23 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man ikke feirer jul sammen engang, er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: b2225...363 Tull. Han vil selvsagt være med sine barn og deres familier. Jeg vil være med mine. Anonymkode: fde79...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 20 timer siden #24 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man ikke feirer jul sammen engang, er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: b2225...363 Og det har du bestemt og vedtatt? 😄 Sånn er det bare? 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #25 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis man ikke feirer jul sammen engang, er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: b2225...363 I min omgangskrets har det vært vanlig å feire jul hver for seg hos egne foreldre/øvrig familie inntil men får barn. Anonymkode: 480ca...103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå