AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden - hvor mye kontakt har dere gjennom julaften? Anonymkode: 9e5db...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Hadde en telefonsamtale på et kvarters tid på formiddagen , så noen snap og meldinger på messenger gjennom dagen, og så en 15-20 min samtale på messenger nå sent på kvelden 😊 Anonymkode: 8b968...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hadde en telefonsamtale på et kvarters tid på formiddagen , så noen snap og meldinger på messenger gjennom dagen, og så en 15-20 min samtale på messenger nå sent på kvelden 😊 Anonymkode: 8b968...fdc Hørtes veldig fint ut❤️ Selv har jeg ikke snakket med kjæresten idag, bare noen få, korte sms’er som jeg tok initiativ til. Han er sammen med flest folk fra storfamilien idag, og jeg var hjemme alene første del av dagen. Syns derfor han burde ha ringt meg når det passet seg sånn, men jeg hørte ingenting fra han før han svarte på en sms jeg sendte, nærmere kl 17.00. Sitter igjen med en rar følelse av å ikke ha fått snakket og kommunisert noe særlig med kjæresten på selveste julaften. Anonymkode: 9e5db...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Ja det hørtes litt stusselig ut 😐 Greit at han sikkert har litt å gjøre, mange og omgås, styr og ståk, men en liten samtale for å ønske god jul og høre hvordan kjæresten sin har det burde jo vært mulig 🤔❤️ Håper du har hatt en fin julaften ellers ❤️ Anonymkode: 8b968...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det hørtes litt stusselig ut 😐 Greit at han sikkert har litt å gjøre, mange og omgås, styr og ståk, men en liten samtale for å ønske god jul og høre hvordan kjæresten sin har det burde jo vært mulig 🤔❤️ Håper du har hatt en fin julaften ellers ❤️ Anonymkode: 8b968...fdc Ja jeg har hatt en fin julaften ellers, men dette har også vært litt i bakhodet mitt og skapt litt uggen følelse. Han er sånn ellers også, føler alltid på litt avstand, han er ikke flink til å spørre hvordan jeg har det ellers heller. Han lever i sin egen boble. Følger ikke opp. Han skriver god natt og at han er glad i meg hver kveld, men uten den gode kommunikasjonen jevnt og trutt, så blir den god natt-meldingen bare ord. Vet ikke hvordan jeg skal få snakket med han om dette. Han har jo tydeligvis ikke behov for mer kontakt enn som så🤷♀️ Anonymkode: 9e5db...fbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #6 Del Skrevet 23 minutter siden Flere som vil dele hvordan dere har det i forholdet når dere feirer jul hver for dere? Anonymkode: 9e5db...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 17 minutter siden #7 Del Skrevet 17 minutter siden Vi snapper litt igjennom dagen som vi generelt gjør hvis vi er fra hverandre, hadde en 5 minutters FaceTime-videosamtale før gjester kom, også snappet vi litt mens vi pakket opp gaver og før vi la oss. Det er veldig hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 17 minutter siden #8 Del Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Flere som vil dele hvordan dere har det i forholdet når dere feirer jul hver for dere? Anonymkode: 9e5db...fbc Tenker du generelt, eller rundt det å ikke feire sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 minutter siden #9 Del Skrevet 14 minutter siden Hvis man ikke feirer jul sammen engang, er ikke forholdet liv laga. Anonymkode: b2225...363 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 minutter siden #10 Del Skrevet 7 minutter siden Jeg kjenner meg igjen i det du skriver og føler. Men har bare konkludert med at menn er litt sånn. Tror ikke det handler om mangel på interesse. Men glemmer sånt lett når det skjer mye annet rundt de. Vi kvinner tenker og føler mer generelt sett og har nok ett større behov for bekreftelse. Min er veldig god på å vise interesse og følelser når vi er sammen, bare ikke like god på det når vi er fra hverandre. Det har jeg akseptert. Anonymkode: 0dc3d...e61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå