Josephine Skrevet 20 timer siden #41 Del Skrevet 20 timer siden Airpods av mannen Hotellopphold og reise av mannen Rettetang av barna (kjøpt av mannen) Gavekort på kr 2000 fra mine foreldre Hudkrem fra mine foreldre Digital fotoramme fra mine foreldre To ekstra fat i en serie vi samler på av mine foreldre Pysjamas og nattbukse fra mine foreldre Gavekort på spa (fra tre venninner) Fikk vippset 750 av svigermor til å kjøpe meg det jeg ønsker meg Ellers er det to venninnegaver jeg får når vi møtes. Forventet meg ingenting, så veldig fornøyd. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #42 Del Skrevet 20 timer siden Veldig fornøyd med gavene vi fikk. Fikk ullundertøy, sjokolade, mye koselige hjemmelagde gaver av barna. Penger til min hobby av mannen min og foreldrene våre gav oss tilskudd til oppussing eller ferie. Anonymkode: 0cfb5...cfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helmari Skrevet 20 timer siden #43 Del Skrevet 20 timer siden Varmepledd Treningstøy Duftlys Sjokolade Parfyme Ny nyre ❤️😍 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20 timer siden #44 Del Skrevet 20 timer siden Bare godterier 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 20 timer siden #45 Del Skrevet 20 timer siden Stavmikser, Mixoon bean essence sereum. Kino gavekort. Rituals body lotion. Ryggekamera til bilen min 😅 nettopp tatt lappen. Hjemmelaget godteri og goro. Og den beste gaven, en lykt som nevøen min lagde med nisser på ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #46 Del Skrevet 20 timer siden Fikk masse fint, fra gullsmeder og parfymerier. Gavekort på Adlibris (jeg leser masse), lekre stearinlys, sånne sylindre til å putte grønnsaker i på grillen, puslespill, morgenkåpe, en sånn snømåker med oppladbart batteri. Veldig takknemlig. Likevel en vemodig julekveld, siden det var min første uten mamma. Hun døde i høst 💔 Anonymkode: 90ae6...e4a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #47 Del Skrevet 20 timer siden SPOCA skrev (4 timer siden): Kjempefornøyd. Vi fikk så utrolig mye fint. Jeg er 38 år. Morsomste gave: definitivt lærerlyset. Favorittgave: De hjemmelagede Mummigryteklutene som er så godt laget at jeg trodde de var kjøpt. Svigermor er flink! Og øredobbene fra mannen. Jeg fikk: Rosévin Limonade Hjemmelagede karameller Hjemmelagede cookies Morgenkåpe fra Careless Natthuset av Jo Nesbø (bok) Skråpånatta av Lars Mytting (bok) Grensen - En reise rundt Russland (bok) Mummimamma julekule Hello Kitty-bolle i porselen fra Japan Hello Kitty spisepinneholdere fra Japan Bokholder Olivenolje Salt Pepper Skrin til bunadssølv Mummiservietter Mummikalender 12 stk Hello Kitty-penner Pepsi Max Hello Kitty-penal Mummi/Snorkfrøken julekule Hjemmeheklet Mummigrytekluter The Body Shop body butter The Body Shop shower gel Hello Kitty syvende sans 2025 Bullet journal Hello Kitty penneholder Hello Kitty hånklehårbånd Teacher's Last Nerve-lys () Lommelykt Diverse julegodterier 2 stk Drumstick Squashies (mine favoritter!) Hello Kitty-kroker Hello Kitty-boks Ansiktsmaske Spork Øredobber Hello Kitty-klistremerker Snufkin dataspill Felles fikk vi: 4 stk Grand Cru latteglass 2 stk duftlys Grand Cru kakefat Bidrag til oppussing (ukjent sum) Julehåndkle 12 stk Dompap serviettringer Dompap serveringsfat Wik & Walsøe Alv lysestake Wik & Walsøe kubbelys 2 stk Grand Cru asjetter Familiespill 4 stk vaskeposer Damprenser til klær Bålpanne 2 stk hjemmestrikkede ullsokker 2 stk hjemmestrikkede vaskefiller Tupperwarebolle til stekeovn Skooppbevaringsbokser Lokalhistoriebok Alkoholfri cider Melkesjokolade 3 stk Grand Cru tallerkener Herlighet.. hvor mange timer satt dere egentlig å åpnet gaver? Anonymkode: ff5f2...a39 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #48 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Herlighet.. hvor mange timer satt dere egentlig å åpnet gaver? Anonymkode: ff5f2...a39 Av nysgjerrighet, jeg plukker opp et lite hint av surhet eller dømming av dette, mulig jeg tar feil, men hva er egentlig grunnen til det? Anonymkode: 87035...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 19 timer siden #49 Del Skrevet 19 timer siden Jeg fikk, bøker, gavekort, penger og ei veske. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #50 Del Skrevet 19 timer siden Jeg er en frysepinn, så jeg fikk mye ull; trøyer, sokker og genser. Fikk også hud- og hårpleie. En kopp, en termokopp, håndklær, gavekort på kino, gavekort hos frisøren, konsertbilletter, ting ungene har laget ♡ og 3 brettspill til familien. Anonymkode: 07b06...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19 timer siden #51 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Herlighet.. hvor mange timer satt dere egentlig å åpnet gaver? Anonymkode: ff5f2...a39 Vi satt til kl. 01:00, men begynte ikke før 19:30. Dessuten tok vi én og én gave, ikke flere samtidig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 19 timer siden #52 Del Skrevet 19 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Av nysgjerrighet, jeg plukker opp et lite hint av surhet eller dømming av dette, mulig jeg tar feil, men hva er egentlig grunnen til det? Anonymkode: 87035...85a Sikkert fordi det er veldig i tiden å si at man ikke gir hverandre gaver, og man skal i hvert fall ikke innrømme det. Jeg ville tippe man dømmer meg fordi man nok ser på det som grådighet på et plan (selv om jeg selv ikke nødvendigvis gir mange gaver, så får jeg alltid mange fra mange forskjellige), og jeg legger jo heller ikke skjul på at jeg både elsker å gi og få gaver. Man synes vel det er både harry, upassende og lite miljøvennlig. Det er nok noe provoserende med det man ser på som overflod. Som det jo er. Det er helt greit for min del at andre ser slik på det. Jeg lever helt godt med fordømmelsen. Det gjør verken dem eller meg til et dårligere eller bedre menneske. Jeg er et raust og gavmildt menneske, og jeg opplever at andre er det mot meg. Det er hyggelig og gjør livet fint å leve. Endret 19 timer siden av SPOCA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #53 Del Skrevet 19 timer siden Er blitt mer og mer i mot kjøpepress og unødig shopping. Gjorde et slags kompromiss til våre tre barn med familier i år ved at vi gav hvert av våre barn en tube (25 stk ) med sølvmynter som skal være en del av beredskaps-lageret deres (altså ikke brukes før en krise). Om noen år kan verdien til og med være doblet. Anonymkode: 7a9c1...74a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet 19 timer siden #54 Del Skrevet 19 timer siden K47, fikk mye spiselig og te, kaffekopp og sjokolade. Strikket sokker. Kjempe fornøyd. Beste gaven var nok til meg selv. Ny kaffemaskin ☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 19 timer siden #55 Del Skrevet 19 timer siden Jeg ønsket meg ankelsokker og fikk plenty. Og så ønsket jeg meg bodylotion og fikk to krukker. Jeg fikk også boken om Kong Durek. Den gleder jeg meg til å ta fatt på! Fikk også litt julepynt, mat i lange baner, litt julepynt og diverse annet. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #56 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Av nysgjerrighet, jeg plukker opp et lite hint av surhet eller dømming av dette, mulig jeg tar feil, men hva er egentlig grunnen til det? Anonymkode: 87035...85a Du, jeg fikk fine gaver selv. Så ikke bekymre deg for det. Jeg oppriktig lurer faktisk. Må jo ha tatt en evighet. Anonymkode: ff5f2...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #57 Del Skrevet 16 timer siden SPOCA skrev (2 timer siden): Vi satt til kl. 01:00, men begynte ikke før 19:30. Dessuten tok vi én og én gave, ikke flere samtidig. Ok, så 5.5 t med gaveåpning. Det er helt drøyt. Men trives dere med sånn overflod, så hvorfor ikke.. Anonymkode: ff5f2...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #58 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du, jeg fikk fine gaver selv. Så ikke bekymre deg for det. Jeg oppriktig lurer faktisk. Må jo ha tatt en evighet. Anonymkode: ff5f2...a39 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok, så 5.5 t med gaveåpning. Det er helt drøyt. Men trives dere med sånn overflod, så hvorfor ikke.. Anonymkode: ff5f2...a39 Jeg sa ikke at det ikke gikk bra med deg, men hvis du tror disse meldingene dine ikke gir sure og dømmende vibber tar du feil. 😅 Anonymkode: 87035...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 14 timer siden #59 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok, så 5.5 t med gaveåpning. Det er helt drøyt. Men trives dere med sånn overflod, så hvorfor ikke.. Anonymkode: ff5f2...a39 Med tanke på at vi var 17 stykker, så er det helt greit. 5,5 timer er ikke spesielt lenge slik jeg ser det. Vi trives veldig godt med overflod, utifra ditt syn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 12 timer siden #60 Del Skrevet 12 timer siden (endret) Jeg fikk en ny grønnsakshakker (nicer dicer chef). Jeg hadde en nicer dicer før som jeg kjøpte via tv shop i sin tid, men den ble ødelagt tidligere i år (varte i over 10 år da) og mannen fikk heldigvis tak i en ny og oppdatert versjon, selv om det overhodet ikke var lett, i følge han. Jeg hadde kjøpt andre grønnsakshakkere fra både Clas Ohlson og Kitchn, men de var rett og slett bare "dritt" synes jeg. Av datteren vår fikk jeg Pocky og Murdle, volume 2. Av sønnen vår fikk jeg en squishmallow. Ellers så fikk vi treskjærebrett, billetter til et show i Februar (meg, mannen og barna våre) og et partysett med fiskars gryter. Alt var egentlig midt i blinken 🥰 Endret 12 timer siden av Kittykat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå