AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Min far har en 18 år gammel katt. Hun er IKKE frisk. Svært tynn, sikkert rundt 1 kg, sløv i øynene, bokstavelig talt et benrangel med svært fet pels. sist hun var til dyrlegen ble hun bedt om å endre for, og det er gjort. Problemet har bare blitt verre, og hun ser ikke ut. Min far nekter å gjøre noe, livredd for katten sin og blir sint om jeg tar det opp. Jeg vet 100 prosent at den katten hadde trengt å slippe. Hva gjør man? Anonymkode: 7af56...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Hvor gammel er din far? Er han så gammel selv at han ikke forstår at katten kanskje lider? Anonymkode: 426f6...b27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor gammel er din far? Er han så gammel selv at han ikke forstår at katten kanskje lider? Anonymkode: 426f6...b27 59 år Men har hatt hjerneslag for noen år siden, så er selvfølgelig litt redusert etter det. Men bestemt har han alltid vært, og den katten betyr alt for han. Anonymkode: 7af56...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Katten må i hvert fall utredes, kan jo være at det feiler den noe som kan behandles. Alder i seg selv er ikke en sykdom. Anonymkode: e5d01...391 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Ta katten til dyrelege på fredag når det er vanlig hverdag. Dette er dyreplageri! Anonymkode: 869c4...ea2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Forstår deg, dyr skal alltid ha det som er best for di. Men alle blir gamle , alderdommen tar alle skapninger. Er det virkelig bedre å avlive så lenge katten enda kan gå eller har store smerter? Ta med til dyrlegen men ikke avliv uten tillatelse fra eier. Anonymkode: 99895...40c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden Er ikke så mye annet du kan gjøre enn å melde ham til Mattilsynet. Dessverre. Det er slett ikke sikkert de har ressurser til å prioritere saken, og faren din blir nok forbanna når/hvis han skjønner at det er du som har meldt. Men du kan ikke tvinge ham til noe. Anonymkode: cabea...9bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #8 Del Skrevet 41 minutter siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er ikke så mye annet du kan gjøre enn å melde ham til Mattilsynet. Dessverre. Det er slett ikke sikkert de har ressurser til å prioritere saken, og faren din blir nok forbanna når/hvis han skjønner at det er du som har meldt. Men du kan ikke tvinge ham til noe. Anonymkode: cabea...9bd AnonymBruker skrev (9 timer siden): Forstår deg, dyr skal alltid ha det som er best for di. Men alle blir gamle , alderdommen tar alle skapninger. Er det virkelig bedre å avlive så lenge katten enda kan gå eller har store smerter? Ta med til dyrlegen men ikke avliv uten tillatelse fra eier. Anonymkode: 99895...40c AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ta katten til dyrelege på fredag når det er vanlig hverdag. Dette er dyreplageri! Anonymkode: 869c4...ea2 Det er ikke lenge siden hyn var til dyrlegen, og da måtte jeg tvinge henne med meg - uten at min far ville Dyrlegen sa at vi skulle prøve å endre for, om det forsatt går nedover så er det ikke så mye håp. Anonymkode: 7af56...1ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå