AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1 Del Skrevet 24. desember 2024 Pleier de å sette i gang med ballong eller pleier de å ta vannet så sent i svangerskapet? Er 42+0 i morgen. Anonymkode: 92030...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2 Del Skrevet 24. desember 2024 Tror det kommer an på hvor moden du er, er du null moden tror jeg de starter med ballong uansett. Men syns igangsettelse, og mye annet ang graviditet/fødsel, varierer fra sykehus til sykehus, og fra lege til lege, selv om de har samme retningslinjer å gå ut i fra. Lykke til Anonymkode: 69d33...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Del Skrevet 24. desember 2024 Det spørs jo hva du vil og. Om du vil settes i gang, og hva du foretrekker for plan. Det er du som er sjefen. Anonymkode: 79a33...19d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 24. desember 2024 #4 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg ble fortalt at det kom helt an på om jeg var moden eller ikke. At de tok vurderingen om hva som er best for min kropp der og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #5 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg ble igangsatt på overtid for to mnd siden, da fikk jeg modningstabletter. Skulle få det frem til det var modent nok til å ta vannet, men jeg trengte bare en så gikk vannet av seg selv. Anonymkode: 38bbd...4f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #6 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det spørs jo hva du vil og. Om du vil settes i gang, og hva du foretrekker for plan. Det er du som er sjefen. Anonymkode: 79a33...19d Nåja. De tar en vurdering på hva som er hensiktsmessig ut fra hvor moden man er. De kan nekte å gjøre det på den ene eller andre måten, men kan ikke tvinge noen til å gjøre det på den ene eller andre måten heller. Da må man som du sier evt nekte å bli igangsatt med den riskoen dette også kan føre med seg for babyen. Anonymkode: 01270...6ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #7 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg fikk ballong også skulle de ta vannet. Dessverre var kapasiteten dårlig den dagen så jeg fikk to modningstabletter for å holde på fremgangen så tok de vannet dagen etter ☺️ hadde en fin og enkel fødsel med smertelindring. Passe lang. Synes igangsettelse var veldig trygt og greit. Anonymkode: 95abf...a15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #8 Del Skrevet 25. desember 2024 13 dager overtid - fikk modningtablett, stikkpiller. Anonymkode: addc3...b55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #9 Del Skrevet 25. desember 2024 De ser ann. Med første så hadde jeg litt åpning men starter ikke ordentlig så først modningstablet og så drøpp. Med nr igang satt tidlig pga helsa først ballong, den falt ut etter ca 1 time så modningstablet og da gikk det fort. Fra rier startet til ute gikk det under 20 min Anonymkode: b56d3...6f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #10 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg ble vurdert moden og klar av lege dagen før men dagen etter vurderte to andre leger at jeg ikke var moden allikevel så planen ble endret. Tv2 måtte ut så det skulle helst gå fort og jeg fikk valg mellom keisersnitt og å ta vannet pluss drypp men da med risikoen for hastekeisersnitt. Det ble ikke keisersnitt. Anonymkode: e1625...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå