Gå til innhold

Kan man bli påvirket av 0.5% er jo alkoholfritt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk gløgg med 0.5% alkohol, og kan ikke drikke alkohol av pga. jeg er alkoholavhengig. Men vil jeg merke virkning? Pleier ikke å bli trigga om jeg drikker 0.0, selvom smaken kan minne om alkohol. Men har bevist unngått det over fordi jeg er redd for å bli påvirket. 

kan man bli påvirket av 0.5%?

Anonymkode: 3e3bb...8c8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tja, jeg hadde blitt påvirket 😊 Dersom du lurer er det best å la være. Gløgg er ikke verdt det altså.

Anonymkode: be03e...b0e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

0,5 prosent er volumet i et godt gjæret nybakt brød. Om du blir trigget eller ikke kommer nok mest an på assosiasjonene. Har du ruset deg på gløgg tidligere?

Anonymkode: 2e654...835

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

0,5 prosent er volumet i et godt gjæret nybakt brød. Om du blir trigget eller ikke kommer nok mest an på assosiasjonene. Har du ruset deg på gløgg tidligere?

Anonymkode: 2e654...835

Ja! Det var egentlig på gløgg blanda med rødvin det hele startet i juletider for 5 år siden. Så etterhvert ble det kun vin, så sprit osv. 

Man har fint kunnet drikke vanlig gløgg fra butikken uten å ha bli trigget. Samme med alkoholfri vin. Men har holdt meg kun til 0.0 fra Vinmonopolet. Dette er en gløgg som er fra Vinmonopolet med svært få %. Det handler kanskje mer om jeg er redd for å miste kontroll. Men samtidig vet jeg at jeg har blitt sterk til å håndtere triggere. Men ett år som avholds er heller ikke så mye, men har blitt overraskende sterk. Ts 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja! Det var egentlig på gløgg blanda med rødvin det hele startet i juletider for 5 år siden. Så etterhvert ble det kun vin, så sprit osv. 

Man har fint kunnet drikke vanlig gløgg fra butikken uten å ha bli trigget. Samme med alkoholfri vin. Men har holdt meg kun til 0.0 fra Vinmonopolet. Dette er en gløgg som er fra Vinmonopolet med svært få %. Det handler kanskje mer om jeg er redd for å miste kontroll. Men samtidig vet jeg at jeg har blitt sterk til å håndtere triggere. Men ett år som avholds er heller ikke så mye, men har blitt overraskende sterk. Ts 

Da dropper du det. Men 0,5% alkohol går som alkoholfritt, man blir ikke beruset av det.

Anonymkode: 88f0c...bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...