Gjest Gjest_Terese_* Skrevet 3. mars 2006 #1 Skrevet 3. mars 2006 Jeg lurer veldig på hva jeg skal selge mine brukte hvitevarer for: Har solgt leiligheten og han som har kjøpt ønsker å kjøpe komfyr, kjøleskap og oppvaskmaskin. Dette passer meg veldig bra da jeg skal kjøpe dette nytt (skal ha de integrert- bygger nytt hus). Hvitevarene er kjøpt våren 2002 og har normal bruktslitasje (pent brukt- ser nesten nytt ut) Kjøleskap ny pris ca 6500,- merke Bosch Komfyr ny pris ca 5000,- merke Grepa keramisk topp Oppvaskmaskin ny pris ca 5200,- merke Whirlpool Forslag til hva jeg kan ta betalt for dette?
Snupsi79 Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 (endret) Det vil si at hvitevarene dine er 4 år gamle nå. Halvpris er dermed for mye for såpass gamle hvitevarer. Personlig hadde jeg satt en pris på ca.6000 kr tilsammen for alt. Du er jo kjempeheldig når du får solgt alt sammen, tenk om måtte flytte/bære alle hvitevarene, det koster jo litt det også. I tillegg til annonsering/tid osv. Endret 3. mars 2006 av Snupsi79
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #3 Skrevet 3. mars 2006 Vi solgte nettopp en brukt oppvaskmaskin. Den var 2 1/2 år gammel og vi fikk 1500 kr for den. (ny pris var 4000 kr). Vi er bare kjempeglade for at vi fikk solgt den brukt, vi...
Pasha Skrevet 3. mars 2006 #4 Skrevet 3. mars 2006 Ikke mye, Hvitvarer er i dag billige og mange bryr seg svært lite om merket
Nella Skrevet 3. mars 2006 #5 Skrevet 3. mars 2006 se litt på finn.no og qxl.no og se hva andre skal ha for tingene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå