AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Dessverre har juleheftene blitt så dyre at jeg ikke har råd til å kjøpe så mange. Men jeg MÅ alltid ha Tommy og Tigern 😄 Knoll og Tott og Finbeck og Fia er også hefter jeg kan kose meg med. Har du noen favoritt? Anonymkode: ebd85...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Jeg må ha Nemi, har kjøpt alle juleheftene med Nemi siden det kom ut i 2000. Ellers så drar jeg med meg et Donald hefte og knoll og tott 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Jeg MÅ også ha nemi, men i år kjøpte jeg vangsgutane også, nostalgi 🥰 men fy flate, 90kr stykket var.. litt. Anonymkode: 09087...6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden Knoll og Tott er favoritten, men kjøper det ikke lengre. Hender jeg får det eller andre i gave da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dessverre har juleheftene blitt så dyre at jeg ikke har råd til å kjøpe så mange. Men jeg MÅ alltid ha Tommy og Tigern 😄 Knoll og Tott og Finbeck og Fia er også hefter jeg kan kose meg med. Har du noen favoritt? Anonymkode: ebd85...8b7 Gratis å låne på biblioteket. Juleroser er et must. Anonymkode: 5b474...269 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragara Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden Jeg har alltid kjøpt knoll og tott, finnbeck, blondie. Og i de senere år Nemi, pondus og storefri. Bruker å kose meg i romjula, med å lese dem 🤶🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå