AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Begynte se på dette for noen år tilbake, og det har nå blitt en tradisjon for meg 😃 Synes det er et ordentlig koselig og spennende program, og ikke minst lærerikt! Gleder meg til det starter opp igjen snart 😁 Flere enn meg som koser seg med romjulssjakken? Anonymkode: 9131c...5b9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Jeg liker å følge med på det, selv om jeg egentlig ikke forstår meg på sjakk. Liker stemningen i studioet 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Begynte se på dette for noen år tilbake, og det har nå blitt en tradisjon for meg 😃 Synes det er et ordentlig koselig og spennende program, og ikke minst lærerikt! Gleder meg til det starter opp igjen snart 😁 Flere enn meg som koser seg med romjulssjakken? Anonymkode: 9131c...5b9 Gleder meg jeg og, men en ting savner jeg under romjulssjakken og det er Lahlum. Han er jo kongen av sjakksendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kavorka Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Kjetil E skrev (11 minutter siden): Gleder meg jeg og, men en ting savner jeg under romjulssjakken og det er Lahlum. Han er jo kongen av sjakksendinger. Ja, Lahlum er vel kun med på TV2s sjakksendinger nå. Ellers blir det vel litt sjakktitting her også, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Har aldri sett på det, men kanskje jeg skal begynne. Bør man lese seg opp på sjakk på forhånd? Anonymkode: e6b3d...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå