AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1 Del Skrevet 24. desember 2024 Siste året har vært meget vanskelig for meg. Moren til mitt barn tok med seg ungen ut av landet, ungen er ikke 2 enda. Jeg har desverre meget lite kontakt med dem, jeg prøver det jeg kan, men ikke lett når moren blokkerer meg på telefon. For akkurat 1 år siden var ungen, moren og jeg og feiret jul sammen. Som en lykkelig famile. Var så hyggelig, vi hadde det alle fint. I år ble jeg også invitert til julemiddag med familien, men jeg takket nei. Dem ble nesten sure for at jeg takket nei, jeg fortalte at jeg synes situasjonen er vanskelig, men virket som det ikke var noe forståelse der. Er det jeg som er vanskelig? Dagen idag har vært helt forferdelig, sitter bare å tenker på min lille datter og at ting kan forandre seg veldig på kort tid. Så dere der ute, vær fornøyd med det man har idag, sammen med dem som betyr noe. Man vet aldri om man får disse dagene igjen, så ta tak i dem å nyt dem. Anonymkode: a1c93...aec 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2 Del Skrevet 24. desember 2024 Jeg skjønner st det er tungt for deg 🤗 Det å ikke ha kontakt med barnet ditt. Har selv måttet avlyse i dag. Skulle vært med barn og barnebarn. Anonymkode: cd097...473 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så dere der ute, vær fornøyd med det man har idag, sammen med dem som betyr noe. Man vet aldri om man får disse dagene igjen, så ta tak i dem å nyt dem. Anonymkode: a1c93...aec Kloke ord! ❤️ Anonymkode: fdefd...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #4 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Siste året har vært meget vanskelig for meg. Moren til mitt barn tok med seg ungen ut av landet, ungen er ikke 2 enda. Jeg har desverre meget lite kontakt med dem, jeg prøver det jeg kan, men ikke lett når moren blokkerer meg på telefon. For akkurat 1 år siden var ungen, moren og jeg og feiret jul sammen. Som en lykkelig famile. Var så hyggelig, vi hadde det alle fint. I år ble jeg også invitert til julemiddag med familien, men jeg takket nei. Dem ble nesten sure for at jeg takket nei, jeg fortalte at jeg synes situasjonen er vanskelig, men virket som det ikke var noe forståelse der. Er det jeg som er vanskelig? Dagen idag har vært helt forferdelig, sitter bare å tenker på min lille datter og at ting kan forandre seg veldig på kort tid. Så dere der ute, vær fornøyd med det man har idag, sammen med dem som betyr noe. Man vet aldri om man får disse dagene igjen, så ta tak i dem å nyt dem. Anonymkode: a1c93...aec Så utrolig trist. Trodde ikke de kunne stikke av med barnet med mindre de hadde 100 foreldreansvar eller at den andre hadde skrevet under på det. Med mindre det er kidnapping da selfølgelig. Du er absolutt ikke vanskelig. Gode tanker til deg. Så håper jeg du får et bedre 2025, og at du får kontakt med barnet ditt igjen💐 Anonymkode: e28db...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #5 Del Skrevet 24. desember 2024 Sitter alene i julen jeg også. Har barn, men barnet feirer jul hos pappaen sin. En juleklem til deg 🤗 Anonymkode: f8390...464 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #6 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så utrolig trist. Trodde ikke de kunne stikke av med barnet med mindre de hadde 100 foreldreansvar eller at den andre hadde skrevet under på det. Med mindre det er kidnapping da selfølgelig. Du er absolutt ikke vanskelig. Gode tanker til deg. Så håper jeg du får et bedre 2025, og at du får kontakt med barnet ditt igjen💐 Anonymkode: e28db...214 Kan fint dra på ferie alene med sitt barn, så ingen i passkontrollen som spør om dem skal flytte ut av landet. Takk for det. Håper på det beste. Anonymkode: a1c93...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #7 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sitter alene i julen jeg også. Har barn, men barnet feirer jul hos pappaen sin. En juleklem til deg 🤗 Anonymkode: f8390...464 Takk. Stor klem til deg. Anonymkode: a1c93...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #8 Del Skrevet 25. desember 2024 Det hørtes skikkelig vondt ut! Noen ganger er det man vil mest å være alene, også selv om det er julaften. Gjør det som er rett for deg. Er nok vanskelig for andre å sette seg inn i en slik situasjon. Klem! Anonymkode: df442...ad2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #9 Del Skrevet 25. desember 2024 Jeg føler med deg, og er enig med deg. Spyr av alle som snakker om hvor misfornøyd de er med gavene og klager på helt tulleting. Helt ubetydelig. Anonymkode: 23f64...238 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #10 Del Skrevet 25. desember 2024 Så kjedelig at din øvrige familie ikke klarer å sette seg inn i din situasjon og vise deg den støtten og forståelsen du trenger. Anonymkode: cef3e...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå