Gå til innhold

Sukker på corn flakes?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Diskusjon med samboer. Jeg er vandt til å ha litt sukker på corn flakes, det samme opplevde jeg at venner gjorde når jeg vokste opp. Han derimot syns det er helt snålt. Hva mener dere? Ja eller nei til sukker på corn flakes? 😂 

god jul! 🙈

Anonymkode: cefd3...910

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei, det er bare søtt kliss i utgangspunktet, enda mer er jo vilt. 

Anonymkode: 9a31a...f83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg spiser aldri cornflakes lengere, men de få gangene jeg gjorde det, så var det med sukker og syltetøy. 

Ikke rart blodsukkeret gikk helt i taket, 80% karb med sukker på 🙈

Anonymkode: 88556...706

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jadda, må ha det....og bananskiver OG en spiseskje jordbærsyltetøy og melk. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har ikke spist cornflakes siden jeg var 12 år eller noe, men da var det sukker og syltetøy på ja. Og havregryn med melk, sukker og rosiner (ikke kokt til grøt, bare blandet). Karbo-bonanza 😅

Anonymkode: 8f1ea...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en generasjonsgreie. Pappa kunne spise kneipbrød med smør og sukker på, det ville nok få gjort i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Maia70 skrev (1 time siden):

De er jo tilsatt sukker...

Og? Vi har da majones i eggesalat selv om det er egg i majones. Og vi steiker flesket i smør. På corn flakes har en alltid litt sukker på selvsagt!

Anonymkode: e6982...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sukker på corn flakes. Smaker best da. Alltid hatt det og det jeg er vokst opp med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og? Vi har da majones i eggesalat selv om det er egg i majones. Og vi steiker flesket i smør. På corn flakes har en alltid litt sukker på selvsagt!

Anonymkode: e6982...c38

Jeg vil si det er smør på flesk  :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukker på corn flakes ja, naturligvis:jepp:

De som spiser corn flakes til frokost for sunnhet aleine har jo uansett bommet på mål med et halvt kontinent så litt sukker til og fra på corn flakes utgjør ikke så mye sånn rent bortsett fra at det selvsagt hører til med litt sukker topping til, og litt syltetøy bare for å toppe hele skiten. Digg frokost det sånn innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...