AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 08:21 #1 Del Skrevet tirsdag kl 08:21 Dere kvinner som bruker kun leppestift og ikke noe annet sminke. Innser ikke dere å det ser helt merkelig ut? Anonymkode: 99b41...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 10:20 #2 Del Skrevet tirsdag kl 10:20 Hæ? Hva mer mener du de skal ha på? Jeg har aldri sett det og tenkt at det ser rart ut, men heller elegant. I utlandet ser man dette mye mer enn i Norge. Jeg har ikke lepper som passer til leppestift dessverre, så kanskje jeg liker det enda bedre på andre pga det da. Anonymkode: a7c80...25c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:26 #3 Del Skrevet i går, 09:26 Nei jeg syns ikke det er merkelig. Jeg har naturlig store lepper og ønsker å fremheve det med leppestift. Resten av ansiktet er fin nok som det er og trengs ikke å bli sparklet med maling☺️ Anonymkode: 8f97b...043 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #4 Del Skrevet i går, 12:28 Jeg har ikke brukt leppestift på mange år, lypsyl holder for meg . Bruker sjelden mascara o.l. Gidder ikke, hva andre gjør bryr jeg meg ikke om.. Anonymkode: c361b...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:39 #5 Del Skrevet i går, 12:39 Ja kvinner, hvorfor tar dere ikke hensyn til TS personlige syn på leppestift? Hvorfor sjekker dere ikke ut med tilfeldig anonyme fremmede på nett, at sminken dere er komfortable med ser merkelig ut for vedkommende? Hvorfor i all verden deler dere ikke vedkommendes syn og tar litt hensyn?? 🙄 Anonymkode: 9200b...dca 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet i går, 13:05 #6 Del Skrevet i går, 13:05 La meg gjette: du er en av de som tar på foundation med malerkosten? Newsflash: man kan enten framheve øynene eller leppene. Og man kan bruke det man føler seg komfortabel med. Hilsen: en som ikke bruker sminke i det hele tatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:10 #7 Del Skrevet i går, 13:10 Jeg synes det er kult. Anonymkode: c78f3...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:12 #8 Del Skrevet i går, 13:12 Jeg er enig med HI. Blir som å pynte med en rosebukett i et skittent ig rotete rom. Anonymkode: 49b14...6d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilique Skrevet i går, 13:16 #9 Del Skrevet i går, 13:16 Jeg liker det! Som det meste annet kommer det litt an på helheten, men stort sett syns jeg det er kult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:17 #10 Del Skrevet i går, 13:17 Leppestift ser unaturlig ut uansett. Anonymkode: c7de1...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:18 #11 Del Skrevet i går, 13:18 Eks svigermor gikk alltid slik. I bryllup, kortklippt grått konehår, null sminke på hud eller øyne, kun knallrød leppestift, så bare utrolig rart og blasst ut, med den knallrøde leppestiften å helt usminkede øyne og hud. Anonymkode: 824ba...49c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:20 #12 Del Skrevet i går, 13:20 Det ser da ikke det minste rart ut. Folk piffer seg opp som de vil og er leppestift nok for dem, ja så er det slik. Nei, jeg bruker aldri slikt. Tenk så merkelig det må se ut da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 13:31 #13 Del Skrevet i går, 13:31 Helt uenig der! Jeg bruker skjelden sminke, men de gangene jeg vil se fresh ut ta jeg ofte kun på en rød leppestift. Da gløder jeg og ser sykt fin ut 🤩 litt sliten i trynet og skal ut, rød leppestift gjør alt! Anonymkode: 6c65a...06e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:33 #14 Del Skrevet i går, 18:33 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Eks svigermor gikk alltid slik. I bryllup, kortklippt grått konehår, null sminke på hud eller øyne, kun knallrød leppestift, så bare utrolig rart og blasst ut, med den knallrøde leppestiften å helt usminkede øyne og hud. Anonymkode: 824ba...49c Pøh. Anonymkode: efcf4...0f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #15 Del Skrevet 22 timer siden Haha,som om jeg bryr meg hva du syns. Hva er det med folk som tror hva de syns betyr noe? Anonymkode: 572f0...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå