AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Ribba ble krydret og satt i et fungerende kjøleskap for to dager siden. Nå ser jeg at kjøleskapet er uten strøm. Jeg aner ikke når kjøleskapet røk. Tempen der inne er kjølig, drikkevarer kjennes avkjølt ut. Ribba lukter helt fint. Bør jeg ut for å handle alternativ julemat eller høres det trygt ut? Anonymkode: 71943...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ribba ble krydret og satt i et fungerende kjøleskap for to dager siden. Nå ser jeg at kjøleskapet er uten strøm. Jeg aner ikke når kjøleskapet røk. Tempen der inne er kjølig, drikkevarer kjennes avkjølt ut. Ribba lukter helt fint. Bør jeg ut for å handle alternativ julemat eller høres det trygt ut? Anonymkode: 71943...933 (Kjøleskapet står i matboden og det er kun ribbe og drikke inni det nå, derfor jeg ikke har vært innom det på så lenge) Anonymkode: 71943...933 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Du sier at det fortsatt er kjølig i kjøleskapet og at det ikke lukter noe. Sier ikke svaret seg selv hva du bør gjøre da? Anonymkode: e6381...37d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tempen der inne er kjølig, drikkevarer kjennes avkjølt ut. Ribba lukter helt fint. Det går helt fint og du trenger ikke kjøpe ny Anonymkode: 22e58...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Kan du ikke legge inn et termometer og finne ut hvor kaldt det er der inne. Det høres ut som det har gått bra. Anonymkode: 4b460...119 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ribba ble krydret og satt i et fungerende kjøleskap for to dager siden. Nå ser jeg at kjøleskapet er uten strøm. Jeg aner ikke når kjøleskapet røk. Tempen der inne er kjølig, drikkevarer kjennes avkjølt ut. Ribba lukter helt fint. Bør jeg ut for å handle alternativ julemat eller høres det trygt ut? Anonymkode: 71943...933 Det høres ut som det har gått helt fint! Tro meg den hadde luktet syrlig eller helt jævlig hvis det hadde gått ille. God jul Anonymkode: 6c92b...a22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Dårlig svinekjøtt lukter helvete, så det har nok gått fint 😅 Anonymkode: eb5ab...0e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #8 Del Skrevet 13 timer siden Hadde kjøpt ny Anonymkode: 42e09...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13 timer siden #9 Del Skrevet 13 timer siden Når det fortsatt er kaldt går det bra. Når det ikke lukter er det helt fint. Du hadde rykket tilbake av avsky dersom dårlig svinekjøtt hadde fått stå i et lukket kjøleskap over tid. Når du da åpner hadde det luktet død om det var harskt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden Det er vinter ute. Kjøleskapet står i en bod. Det er sikkert kaldt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå