AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Erfaring med det? Ser i mange oppskrifte at det skal være BÅDE digestivekjeks og pepperkaker...jeg har kun pepperkaker. Går det fint? Hilsen ei som lett blir stressa.... Anonymkode: f7bec...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Kun pepperkaker? Det hørest, dessverre, ikke særlig godt ut. Pepperkaker i mengder er alt for mye, og konsistensen blir nok merkelig uten litt tyngre kjeks Anonymkode: cc3f9...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
myMa Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Jeg blandet inn litt pepperkake sist jeg lagde ostekake. Syntes det gjorde noe med konsistensen. Glad jeg ikke tok mer enn litt. Redd du får en seig bunn av bare pepperkaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden ok, takker for svar. Blir en tur på butikken da....:) Anonymkode: f7bec...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden Jeg har laget kun med pepperkaker, det går helt fint altså 😄 Har fått mye skryt av den kaken! Anonymkode: 3ebc0...9de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har laget den varianten med pepperkakebunn, bare pepperkaker, og den ble en stor suksess. Anonymkode: 2647e...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kun pepperkaker? Det hørest, dessverre, ikke særlig godt ut. Pepperkaker i mengder er alt for mye, og konsistensen blir nok merkelig uten litt tyngre kjeks Anonymkode: cc3f9...386 Helt uenig. Har laget varianten med papperkakebunn flere ganger. Papperkakebunnen er jo nokså tynn, så det blir ikke pepperkaker i mengder. Det er jo mye mer ostekrem (med appelsingele som jeg har laget) og bunnen sammen med ostekremen blir veldig god. Frisk og god kake. Anonymkode: 2647e...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 9 timer siden #8 Del Skrevet 9 timer siden Kun pepperkaker her også, og helt nydelig til en frisk ostekake med enten klementin eller appelsinsmak 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 9 timer siden #9 Del Skrevet 9 timer siden Bare pepperkaker går helt fint. Det går jo an å blande med kjeks hvis det blir litt kraftig smak for deg. Og bruk hjemmebakte pepperkaker. De tynne på boks fra Rema el er bare pjuskete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har laget kun med pepperkaker, det går helt fint altså 😄 Har fått mye skryt av den kaken! Anonymkode: 3ebc0...9de Kan jeg få oppskriften? Steker du bunnen? Blir vekdig glad for oppskriften. Ts🥰 Anonymkode: f7bec...519 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Del Skrevet 9 timer siden Bunn: Jeg bruker 300 g pepperkaker og 150 g smør. Bare knuser pepperkakene og har i smeltet smør. til ostekrem: 1 pk appelsingele med halv vannmengde 1 pk lettrømme 2 ts vaniljesukker 150 g melis 2 pk kremgo med ananas og mandarin 1 pk pisket kremfløte blander kremfløten i til slutt, og har på 1 pk appelsingele med halv vannmengde når resten har stivnet Anonymkode: 3ebc0...9de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå