AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Er koronaen ekstra hard nå? Har hatt det flere ganger før, men så dårlig som dette har jeg ikke vært 😩 er på 2. uka nå, hoster snart på meg brokk og har mista både smak og luktesans. Anonymkode: c6deb...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Ja, jeg har vært skikkelig dårlig denne gangen. Tre uker siden vi ble syke og jeg er fremdeles ikke på beina. Mye feber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Fikk dere positiv test? Hos oss er 3 av fem influensasyke. Ene påvist hos legen, så regner med det er influensa på de andre to også. 40 i feber nesten en uke på minste. Barnehagebarn. Anonymkode: c11d8...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Ja, vi ble testet fordi et familiemedlem måtte på sykehus. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har ikke hatt corona siden 2022. Det var 3 grusomme dager med høy feber og 2 uker med av og på utmattelse. Skremmende om de nye variantene blir verre igjen nå😐 Anonymkode: c11d8...b99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå