AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvordan er dere i virkeligheten? Er genuint nysgjerrig på hvilke typer dere er. Er dere sånn ellers også? Eller er dere egentlig noen stille og rolige typer? 🙈 Anonymkode: 62926...a2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er stygg når jeg blir kjempe lei eller provosert. Å det er det lett å bli på kg. Alle har flere sider, men jeg er kjennt for å være veldig rolig, forsiktig og unnskyldene. Har dog et hjerte for trygghet og mye her inne er langt ifra trygt eller greit. Anonymkode: 316ae...a87 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Tja. Jeg har lav tålmodighet med idioti/idioter både her og der, og sier ofte rett ut hva jeg mener om akkurat det. Men jeg prøver å moderere meg litt mer i virkeligheten 😂 Ellers er jeg stort sett ganske grei mot kjentfolk og alltid høflig når jeg handler på butikken. Anonymkode: 7e233...e0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Jeg er flink til å sette folk ut. Ellers er jeg uforutsigbar, og det elsker jeg. Ingen vet hva jeg kan finne på og hvor de har meg. Anonymkode: 77e06...1ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg er flink til å sette folk ut. Ellers er jeg uforutsigbar, og det elsker jeg. Ingen vet hva jeg kan finne på og hvor de har meg. Anonymkode: 77e06...1ea Er også bipolar. Anonymkode: 9c6ae...0f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er stygg når jeg blir kjempe lei eller provosert. Å det er det lett å bli på kg. Anonymkode: 316ae...a87 Kjenner meg igjen i dette. Jeg er ganske godt likt, og har et stort nettverk i virkeligheten. Men kan fort ta frem klørne på KG, hvis det er noe som gjør meg irritert eller provosert. Enkelte trenger å bli satt på plass, eller få høre det de gjør. Men jeg kommer ikke med direkte personangrep. Har likevel fått høre at jeg er frekk, men mulig folk ikke vet forskjell på kritikk og personangrep. Folk har flere sider. Denne siden viser jeg ikke i virkeligheten, så tror folk i min omgangsskrets hadde fått sjokk - hvis de hadde fått vite at jeg hadde skrevet enkelte ting 😅 Anonymkode: f2eca...834 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg prøver å ikke være slem her inne, men noen ganger kan jeg være litt skarp/ direkte. Dette kan noen ganger tolkes i verste retning og verste mening… Jeg er ganske lik i virkeligheten. Oppfattes stort sett som ganske snill og hjelpsom, selv om jeg noen ganger kan være litt klønete sosialt. Anonymkode: b5d88...4b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er god på å være skarp/frekk/direkte om noen er belærende eller nedlatende, det er jeg også i det private liv. Har ikke noe i mot en konflikt. Men tilpasser det jo alltid konsekvenser. Har aldri fått en klage i profesjonell sammenheng. Men tar ingenting for å finte ut en hotellansatt som tuller det til, og på toppen er knapp. Anonymkode: 431a3...5e0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er her som jeg er i virkeligheten; jeg speiler folk. De som behandler meg bra, møter jeg på samme måten. De som oppfører seg dårlig, møter jeg med tilsvarende frekke svar. Mulig jeg er hakket mer tøff i trynet på KG, men ellers er jeg på samme måte her inne som ute i den virkelige verden. Anonymkode: 0688d...f97 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er flink til å sette folk ut. Ellers er jeg uforutsigbar, og det elsker jeg. Ingen vet hva jeg kan finne på og hvor de har meg. Anonymkode: 77e06...1ea Du har i hvert fall høye tanker om deg selv, om ikke annet. Anonymkode: f71ed...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er flink til å sette folk ut. Ellers er jeg uforutsigbar, og det elsker jeg. Ingen vet hva jeg kan finne på og hvor de har meg. Anonymkode: 77e06...1ea Tror mange vet hva du kan finne på. Anonymkode: 6afae...629 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er veldig direkte, både på nett og i virkeligheten. Filteret forsvant med alderen så nå sier jeg akkurat det jeg mener (men ikke uoppfordret). Anonymkode: 7cb9b...437 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har alltid ment det jeg har sagt, men jeg sier ikke alt jeg mener. Nå er ikke dette en tråd som traff meg, for jeg er aldri stygg eller ufin på KG. Ikke i RL og ikke på forum eller online spill eller noe sted. Om jeg føler for å være stygg eller ufin så er jeg det mot meg selv heller enn andre. Anonymkode: 44f55...818 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Huff ja, jeg er faktisk ikke et vennlig, tolerant og overbærende menneske, men jeg øver på det. Anonymkode: 18be7...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Tenker at i virkeligheten, face to face, er man oppdratt til å være høflig, derfor sies ikke alt rett ut. På et forum som dette har man mulighet til å si det man faktisk mener. Mottaker får et ærligere bilde på hva folk egentlig tenker og mener. Anonymkode: 5b9b8...b7a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Vil også påpeke at det å ha en annen mening ikke nødvendigvis betyr at motparten prøver å krenke deg. Synes mange blir svært lett krenket og tåler lite. Anonymkode: 5b9b8...b7a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #17 Del Skrevet 4 timer siden Et eksempel; uføre blir SVÆRT fort krenket når trygdeordningen kritiseres og når mange av oss mener det er for lett å få trygd og at en del navere har mest vondt i viljen. Det er det mange som mener og som vi også har belegg for å mene, da vi ser hvordan mange "uføre" oppfører seg og hvor mange uføre vi har sammenliknet med absolutt alle andre land. Det betyr selvfølgelig ikke at alle navere/uføre kan jobbe, mange ER reellt uføre. Og du som naver trenger ikke å gå i forsvarsposisjon og bli krenket, for kritikken gjelder ikke nødvendigvis deg personlig. Anonymkode: 5b9b8...b7a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden Jeg er litt motsatt her enn i virkeligheten på enkelte ting. Jeg prøver å være vennlig og omsorgsfull overalt, men enda mer med fremmede på nett, om det er KG eller Facebook eller annet sted, fordi jeg ikke vet hva den andre leser/tolker av det jeg skriver og om det potensielt kan såre uten hensikt. Jeg tenker også på at folk har ulike dager, og noen dager treffer ting litt hardere enn andre. Er gjerne de tøffere dagene en ber om støtte på nett også. Jeg er for eksempel kjent for å bare komme med en liten kommentar og treffe spikeren i virkeligheten, og har kullsvart humor, med masse ironi og sarkasme, men det er jo ikke så lett på nett. Mange som oppsøker forum på nett har ikke så mye nettverk. Selv om det er tidsfordriv uavhengig av hvor mye nettverk en har så har ikke jeg lyst å være den som gjør at noen føler seg enda mer alene. Viktig å tenke på at det er mennesker som leser det en skriver. Så jeg blir ofte mer forsiktig på nett, selv om jeg og har gjort mine blemmer, så forundrer jeg meg over dem som er veldig harde bak tastaturet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden Daisy-love skrev (2 minutter siden): Jeg er litt motsatt her enn i virkeligheten på enkelte ting. Jeg prøver å være vennlig og omsorgsfull overalt, men enda mer med fremmede på nett, om det er KG eller Facebook eller annet sted, fordi jeg ikke vet hva den andre leser/tolker av det jeg skriver og om det potensielt kan såre uten hensikt. Jeg tenker også på at folk har ulike dager, og noen dager treffer ting litt hardere enn andre. Er gjerne de tøffere dagene en ber om støtte på nett også. Jeg er for eksempel kjent for å bare komme med en liten kommentar og treffe spikeren i virkeligheten, og har kullsvart humor, med masse ironi og sarkasme, men det er jo ikke så lett på nett. Mange som oppsøker forum på nett har ikke så mye nettverk. Selv om det er tidsfordriv uavhengig av hvor mye nettverk en har så har ikke jeg lyst å være den som gjør at noen føler seg enda mer alene. Viktig å tenke på at det er mennesker som leser det en skriver. Så jeg blir ofte mer forsiktig på nett, selv om jeg og har gjort mine blemmer, så forundrer jeg meg over dem som er veldig harde bak tastaturet. Det er akkurat det jeg også tenker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #20 Del Skrevet 4 timer siden Slike forum er samfunnets avløpsrør. Ta det for hva det er. Den søte kollegaen din på jobb som er enig med alle kan på KG være verstingen. Men det er to sider av samme sak. Det finnes også genuint fantastiske mennesker her som gjør dagen bedre for andre. Noen finner mer trøst og styrke i svar fra på KG enn en dyr psykolog kan levere. ♥️ Anonymkode: 4d511...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå