AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1 Del Skrevet 24. desember 2024 Broren min forsøkte å opprette et besøksforbud mot min eks her om dagen. Han og jeg bor sammen og hun har truet med å drepe sønnen hans samt gjort flere innbrudd i huset vi bor i. Dette gikk ikke igjennom. Altså det ble avslått. Hvorfor? Kan man klage på utfallet?? Skjønner ikke hvorfor det ikke blir sett på som alvorlig nok for å opprette et forbud Anonymkode: 1ef25...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2 Del Skrevet 24. desember 2024 Kjeksli… Anonymkode: 1ef25...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Del Skrevet 24. desember 2024 Da forsøker du det samme. Anonymkode: 4cf26...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #4 Del Skrevet 24. desember 2024 Din eks truer din bror? Har dere bevis for trusselen? Er hun anmeldt for trusler og innbrudd? Anonymkode: c831f...9aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #5 Del Skrevet 24. desember 2024 Ja, man kan klage på beslutningen. Anonymkode: afc1a...916 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #6 Del Skrevet 24. desember 2024 Ikke rart det blir drept folk her ofte. Anonymkode: c79d1...375 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2024 #7 Del Skrevet 25. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 24.12.2024 den 1.58): Broren min forsøkte å opprette et besøksforbud mot min eks her om dagen. Han og jeg bor sammen og hun har truet med å drepe sønnen hans samt gjort flere innbrudd i huset vi bor i. Dette gikk ikke igjennom. Altså det ble avslått. Hvorfor? Kan man klage på utfallet?? Skjønner ikke hvorfor det ikke blir sett på som alvorlig nok for å opprette et forbud Anonymkode: 1ef25...4b6 Ja, du kan klage. Send klagen til politiet, så må de sende saken til tingretten for vurdering. Anonymkode: ea57c...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå