AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #1 Skrevet 24. desember 2024 Jeg er ordentlig sent ute med julebaksten i år 🤣 Og nå sitter havreflarna klistra fast i bakepapiret. Hva har jeg gjort feil? Anonymkode: 817f1...0b6
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #2 Skrevet 24. desember 2024 Stekt for lenge eller vente for lenge med å ta de av stekepapiret? Anonymkode: 96e41...bb3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #3 Skrevet 24. desember 2024 Tart de for tidlig? Mine må stå på bakepapir en 10 min på benken, jeg flytter hele arket bort og legger på nytt med nye Anonymkode: 0f549...dc4
Brunhilde Skrevet 26. desember 2024 #4 Skrevet 26. desember 2024 Hvis de sitter fast på bakepapiret har de stekt for kort. 1
Hanne67 Skrevet 26. desember 2024 #5 Skrevet 26. desember 2024 Havreflarn skal være stive når de har stått en liten stund på plata. Det er såpass mye smør i de at de løsner greit om de er stekt lenge nok.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #6 Skrevet 27. desember 2024 Det har skjedd noe med bakepapiret de siste ukene. All bakst sitter faktisk fast. Jeg baker grove scones og fine rundstykker flere ganger i uken, og har kunnet "helle" dem av bakepapiret og ned på rist rett fra ovnen i årevis, men i de siste ukene, etter at jeg bare finner "Vilje" bakepapir på Meny der jeg handler, så er baksten klistret til papiret, og jeg må fram med stekespade, sette brettet fra meg og lirke baksten av én for én. Sikkert miljøvennlig - men veldig irriterende. Anonymkode: 5b87a...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå