Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest Sana
Skrevet

Hvordan er det hos dere: Leser kjæresten/samboer innleggene/svarene deres her på KG? Vet h*n nikcet deres? Ei som lurer...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gamle Alex
Skrevet

Vet ikke om han vet nicket mitt, tviler på at han har lest svarene mine eller innleggene. Tror han respekterer at dette liksom er " mitt" sted

Gjest baby-E
Skrevet

sambo veit nicket mitt. Hender jeg viser han div. tråder her inne.

Han tittet litt rundt her i begynnelsen, men har nå funnet ut at det gidder han ikke, og han forstår at dette er mitt "fristed"

Gjest Donna
Skrevet

Neida - mannen min aner ikke hva jeg kaller meg her - tror ikke at han vet at jeg logger meg på engang. Han er ikke særlig interessert i PC i det hele tatt - bare jobb og sport med ham - og familien, selvsagt ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Han tittet litt rundt her i begynnelsen, men har nå funnet ut at det gidder han ikke, og han forstår at dette er mitt "fristed"

Samme her...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Han vet nicket mitt, men leser ikke hva jeg skriver med mindre jeg viser han det.

Gjest Piper
Skrevet

Han vet nicket mitt, men jeg tviler sterkt på at han leser her inne. Det er rett og slett ikke hans interesse, og derfor gidder han heller ikke.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, ex-sambo viste det forrige nicket mitt og leste alle innleggene da det ble slutt.

Skrevet
Han vet nicket mitt, men jeg tviler sterkt på at han leser her inne. Det er rett og slett ikke hans interesse, og derfor gidder han heller ikke.

Signerer denne jeg :)

Skrevet

Nei jeg har ikke fortalt han nicket mitt og viser han heller ikke innlegg.

Men, det hender jeg forteller om innlegg fra "det forumet jeg er på".

Jeg bedriver ikke akkurat hemmeligheter her inne, og foretrekker å ha dette som mitt lille fristed for meg selv.

Gjest -Lykke-
Skrevet

Samme her :)

Skrevet

Min kjære vet ikke nicket mitt, tror jeg da, men han vet da at jeg skriver her inne. Tenker alltid over hva jeg skriver, slik at dersom han skulle gå inn og lese ville han ikke finne ut noe jeg ikke ville han skulle vite. (Som hvordan brudekjolen min faktisk ser ut.)

Nå skriver vel jeg såpass mye personlig at både han og andre som kjenner meg godt sansynligvis vil forstå at det er meg, men det er ikke så farlig.

Tror forøvrig ikke han er interessert i å gå inn her og lese, men jeg skal aldri nekte han det!

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Tror ikke han vet at jeg er her. Han vet jeg er på noen forum, men jeg tror ikke han har oversikt over hva alle forumene heter.

Skrevet

Ja, han er også her inne, og leser mesteparten av det jeg skriver.

Skrevet

Når jeg først fant dette stedet, så ble jeg sånn "Åååh, for en fantastisk plass!"

Og kjæresten min spurte meg hva jeg var så opptatt av, og da sa jeg at jeg hadde funnet et forum jeg likte. Og da ble han nysjgerrig, og jeg sa at det het Kvinneguiden.

Også spurte han meg hva jeg kalte meg, og jeg ville ikke fortelle det, for jeg ville på en måte ha dette som mitt fristed :P

Men så fant han det ut av ett av innleggene mine, en historie jeg har fortalt han i virkeligheten. Og da følte jeg meg litt sånn "Urk, skal han få lese og finne ut alt om meg og mine innerste tanker og meninger?" Var litt redd for det før. Men nå gjør det ingenting. Jeg lagde også et annet nick, men tenkte etterpå at nei, det blir for dumt, og slettet det igjen..

Han leser innleggene mine titt og ofte tror jeg iallefall. Er jo ikke heeelt sikker, men han gjør det innimellom, selvom han sa for en stund tilbake at han ikke skulle. Men nå gjør det meg ingenting. Vil ikke skjule noe for han, selvom enkelte ting blir litt flaue da. Men sånt får man tåle hvis man skal være ærlig på ett forum :)

Skrevet

Han vet nicket mitt, men driter stort sett i hva som foregår her inne.

Det kan være at han leser dersom siden blir stående oppe når han setter seg ved pcn...men for det meste kommenterer han at han ikke kan begripe hva som er så morsomt med å krangle på nett.

Gjest Tanita
Skrevet

Nei, det vet han nok ikke. Noe vil jeg ha privat.

Skrevet

Ex'n vet nicket mitt. Tror faktisk det ligger inne på PC'n hans også, siden jeg av og til logget meg på fra den. Tviler imidlertid på om han gidder gå inn her og lese, og om han gjør det så har jeg ikke sagt noe her som han ikke kunne hørt på direkt'n så det anser jeg ikke som noe problem.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om han leser det jeg skriver her. Han vet nicket mitt. Tror ikke jeg hadde brydd meg nevneverdig om han hadde lest det heller.

Skrevet

Samme her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...