Gå til innhold

Gravid på ny P-stav?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Satte inn P-stav 15/11 etter å ha hatt en «prevensjonspause» fra april. Har hatt 3 P-staver tidligere der jeg ikke har hatt menstruasjon omtrent. Har siden april/mai har regelmessig mens. Har datet en fyr en stund, men dette er avsluttet nå. Hadde sex med han 9 dager etter innsettelsen av staven uten at han kom i det hele tatt. Så fikk jeg mensen som først var normal 7 dager og deretter blodig utflod i 2 uker. Hadde sex med han to ganger til i starten av desember men jeg er veldig redd for graviditet så han kom ikke inni meg (trakk seg ut rett før/hoppet av i svingen). 

Skulle hatt mensen nå, men ikke sett snurten til den. Har også ømme bryster, noe som kan ligne på menssmerter og noe kvalme og blir selvfølgelig veldig redd for graviditet. 

Prøver å tenke rasjonelt at

1. jeg har P-stav

2. hadde samleie etter 9 dager (7dager er det man må vente etter innsettelse) og

3. han kom ikke inni meg.

Hvor sannsynlig er graviditet? Tenkte å teste meg om 2-3 uker om det ikke går over (da er det evt. 6 uker siden samleiene sånn ca) da det mest sannsynlig er P-staven. Noen som har noen råd? Hvor raskt «mistet» dere mensen på P-stav? Jeg har jo hatt en mensen som kom til rett tid (1-2 dager forsinket). Satte inn P-staven midt mellom to menstruasjoner. 

Anonymkode: dcd6d...aa6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...