AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #41 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lurer på hva slags cellegift dette er. Høres mer ut som beinmargstransplantasjon utifra hva du beskriver mtp isolasjon. Anonymkode: 0c931...d28 Er slettes ikke uvanlig å isolere i forkant av flere cytostatikabehandlinger Har selv vært igjennom flere isolasjonsperioder i for og etterkant av mitt barns cellegiftbehandling. Feks intratekale «kurer» da selvfølgelig ved ulike Leukemidiagnoser. Anonymkode: c91fc...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #42 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Viktig å få sagt Anonymkode: 0c17e...683 Ja? Ble du virkelig provosert av det? Det var da høyst relevant å få med at hun har erfaring med cellegiftkurer og tiden etter, for å sammenligne med det som familie påstår foregår etter cellegiftkur. Anonymkode: a6613...0bb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #43 Del Skrevet 24. desember 2024 skruf skrev (12 timer siden): Høres rart ut….jeg fikk også nettopp cellegift (andre gangen med tilbakefall og min tiende kur tilsammen av en sterk kur), og jeg har aldri måtte isoleres i to uker etter kur.. Eneste er at dag 9-11 etter kur så er immunforsvaret på det laveste før det begynner å gå opp igjen, og man bør helst ikke oppsøke folkemengder, og hvis man får besøk så må de være helt friske. Moren min har f.eks. vært her i 3 uker for å hjelpe meg med baking og div til jul, og søsteren min og tantejenta mi kom i går. Neste kur er på nyåret. Så for meg skurrer det at vedkommende skal isoleres i 2 uker, særlig mtp at de skal på besøk og arrangement i romjula, særlig hvis du er frisk som en fisk og ikke smittebærer Var det intraketal behandling? Neutropeni kan vare lenge etter intraketale behandlinger. Anonymkode: c91fc...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #44 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): De er famile (far + stemor med barn) TS Anonymkode: b04cb...b96 Hvem er de for deg? Hvorfor skulle dere feire sammen? Er dere nære venner så synes jeg ikke noe om hvordan de avlyser bare dagen før uten å prøve å sørge for at du får en fin jul du og. Empati går alle veier. Ikke rart å være sammen med venner altså, jeg feirer selv med venner i dag, Og jeg har feiret alene flere ganger, det er film og masse og se på tv, det finnes gode bøker og musikk på øret. Det eneste jeg ikke gjør når jeg er helt alene er å gå tur mellom fem og ni, vil ikke se de andre gjennom vinduene 🙈 God jul 🦌❄️🧑🏼🎄🎄 Anonymkode: 22934...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #45 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Ja, men ingen sitter da aktivt og undersøker om alle kjentfolk skal på Facebook-arrangementer, og hvis ikke så konkluderer de med at det er synd på dem? Anonymkode: 9d42d...2f0 Som sagt, dette kan da bare ha dukket opp på feeden til ts, handler ikke om å aktivt søke opp hva alle driver med. Anonymkode: b0d96...24f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #46 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvem er de for deg? Hvorfor skulle dere feire sammen? Er dere nære venner så synes jeg ikke noe om hvordan de avlyser bare dagen før uten å prøve å sørge for at du får en fin jul du og. Empati går alle veier. Ikke rart å være sammen med venner altså, jeg feirer selv med venner i dag, Og jeg har feiret alene flere ganger, det er film og masse og se på tv, det finnes gode bøker og musikk på øret. Det eneste jeg ikke gjør når jeg er helt alene er å gå tur mellom fem og ni, vil ikke se de andre gjennom vinduene 🙈 God jul 🦌❄️🧑🏼🎄🎄 Anonymkode: 22934...042 Du leste ikke svaret du siterte skjønner jeg Anonymkode: b0d96...24f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #47 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du leste ikke svaret du siterte skjønner jeg Anonymkode: b0d96...24f Trodde de andre var i familie, men ikke at TS var familie. Anonymkode: 22934...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #48 Del Skrevet 24. desember 2024 Har du noen venner du kan spørre? Jeg hadde lett bedt med en +1 hvis du var vennen min og vi var i samme område. Har sikkert feiret mer med venner enn familie de siste tjue år pga avstand. Anonymkode: 5850a...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #49 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trodde de andre var i familie, men ikke at TS var familie. Anonymkode: 22934...042 Det stod far og stemor + barn. Tenker du da at det er snakk om en tilfeldig far nedi gata pluss stemor og barn, eller er det rimelig å anta at det er TS sin far og stemor? Anonymkode: ef807...f9f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #50 Del Skrevet 24. desember 2024 Men julen er ikke avlyst for det! Det går fint å omstille seg og lage en fint julaften likevel! Jeg våknet syk i morges og måtte melde avbud til de jeg skal til. Kjedelig og trist og leit? Ja, gjett om! Men, det går fint likevel! Julen blir som den blir likevel! Anonymkode: 11ab7...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #51 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Familie... (Far + stemor med barn) TS Anonymkode: b04cb...b96 Er det stemor som er syk eller en av hennes??? Anonymkode: 8b464...8f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #52 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hvem er de for deg? Hvorfor skulle dere feire sammen? Er dere nære venner så synes jeg ikke noe om hvordan de avlyser bare dagen før uten å prøve å sørge for at du får en fin jul du og. Empati går alle veier. Ikke rart å være sammen med venner altså, jeg feirer selv med venner i dag, Og jeg har feiret alene flere ganger, det er film og masse og se på tv, det finnes gode bøker og musikk på øret. Det eneste jeg ikke gjør når jeg er helt alene er å gå tur mellom fem og ni, vil ikke se de andre gjennom vinduene 🙈 God jul 🦌❄️🧑🏼🎄🎄 Anonymkode: 22934...042 Det er faren til TS….. Anonymkode: 8b464...8f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #53 Del Skrevet 24. desember 2024 De visste ikke om denne cellekuren før nå liksom??? Anonymkode: 77577...ca0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #54 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du kan jo lufte det med de som holder juleselskapet, for å sjekke at du ikke er "pling i bollen" som blir såret av dette? Det skurrer jo litt... samtidig kan man ta lite rasjonelle valg når en i familien er i fare for å dø. Anonymkode: 69eba...52f For så å gå i familieselskap dagen etter? Anonymkode: 8b464...8f0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #55 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Lurer på hva slags cellegift dette er. Høres mer ut som beinmargstransplantasjon utifra hva du beskriver mtp isolasjon. Anonymkode: 0c931...d28 Med cellegift er immunforsvaret nede, man kan bli alvorlig syk av den minste ting. Det er faktisk alvorlig. Og, husk der finnes mange typer og ulike styrker på cellegift. Anonymkode: 1b948...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #56 Del Skrevet 24. desember 2024 Dette blir en litt trist dag for deg ts, men det er jo egentlig den som går på cellegift det er synd på her. For deg blir det mange flere julefeiringer ❤️ Anonymkode: 040f8...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #57 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Familie... (Far + stemor med barn) TS Anonymkode: b04cb...b96 Stemor har truffet gjennom noe. Anonymkode: cc658...50f 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #58 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stemor har truffet gjennom noe. Anonymkode: cc658...50f Trumfet ikke truffet Anonymkode: cc658...50f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #59 Del Skrevet 24. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg ser ikke at hun har skrevet noe om søsken, eller slektsforhold jeg. Anonymkode: d99de...cbf Halvsøsken Anonymkode: 37f0f...7e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #60 Del Skrevet 24. desember 2024 Hva er det med folk? Et familemedlem eller venn er kreftsyk og fått oppstart på cellegift som gjør at de må tone ned julefeiringen. Så skal de bli beskyldt for å time dette akkurat i julen for å holde TS ute fra selskapet? Du vet du er på KG når man tenker sånn.... Anonymkode: 0034e...eed 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå