AnonymBruker Skrevet i går, 12:44 #101 Del Skrevet i går, 12:44 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Glatte og myke overflater er best, at hun tar vare på seg selv for å være attraktiv. Det kan være viktigere enn resultatet, for det forteller noe om personligheten. Da er seksualiteten en del av personligheten. Det er alltid attraktivt. Anonymkode: 2a249...737 Jeg tar godt vare på meg selv. Derfor fjerner jeg ikke kjønnshår. Da fjerning av de gir meg masse plager Anonymkode: 05f33...583 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 12:55 #102 Del Skrevet i går, 12:55 Om jeg får velge, så ønsker jeg ikke at partner er glattbarbert nedentil. I tillegg til å være mindre hygienisk, . Syntes jeg rett og slett det er litt harry å glattbarbere seg nedentil. Anonymkode: 94fc6...929 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet i går, 13:28 #103 Del Skrevet i går, 13:28 Fruen har naturlig lite hårvekst der nede. litt tynt rødlig hår, hun fikser kun bikinilinjen, så selve «dusken» er ufrisert. Jeg liker det, og hun liker det 🥰 Jeg digger å slikke, har aldri opplevet plagsomt «hår i maten», for der jeg skal bruke tungen finnes det ikke hårvekst 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #104 Del Skrevet 23 timer siden th4don skrev (14 timer siden): Jeg foretrekker det nok glatt, ikke nødvendigvis helt glattbarbert kanskje men stusset. Men, samtidig så gir jeg egentlig blanke faen. Her har vi en med sterke meninger ser jeg 🥳 Anonymkode: 2acb3...0fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå