AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #81 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For jævelig. De skal være glatt barberte ! Anonymkode: 989cc...6b2 Gror åpenbart et villniss av hår mellom ordene glatt og barberte som gjør at du ikke får satt ordene ved siden av hverandre. Anonymkode: 12a85...764 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #82 Del Skrevet 15 timer siden Er ikke damene glatt barberte så blir de det hos meg 😎 Anonymkode: 989cc...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #83 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er ikke damene glatt barberte så blir de det hos meg 😎 Anonymkode: 989cc...6b2 Barberer selvfølgelig deg selv også Anonymkode: 12a85...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #84 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og du tåler ikke at jeg synes menn med like kulturelle preferanser er ufrie og kjedelige. Det store påvirkede flertalletet som bare må si sine preferanser hele tiden og blir så såre hver gang noen tøyser med preferansene deres er en del av deres innerste sjel. Menn elsker ikke hårløse damer. Menn elsker dobbeltmoral, som vanlig er alltid like sjarmerende med menn som snakker nedlatende om damer som har nøyaktig det samme på kroppen sin som det de selv har. Anonymkode: 12a85...764 "Like kulturelle preferanser" kvinner har fjernet hår siden steinalderen, menn har likt kvinner som har fjernet hår både i Afghanistan, Egypt og Norge. Ja for et sjokk det er at i en tråd om menn sine preferanser så forteller vi våre preferanser, kjempe sjokk ja og om jeg skulle truffet på en kvinne med penis så ville jeg tenkt at det er ganske turn off selv om jeg har det selv, dobbeltmoral? Neppe. Hadde jeg gått på en blind date med en kvinne med skjegg hadde det blitt et kort møte. Selv om jeg har det selv. Dobbeltmoral? Neppe. Kanskje du er keen på å være sammen med noen som selv ser ut akkurat som deg selv men jeg tviler. Anonymkode: 54379...4f5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #85 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Barberer selvfølgelig deg selv også Anonymkode: 12a85...764 Menn skal være ubarberte mens damer skal være barberte. Ferdig snakka! Anonymkode: 989cc...6b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turpåstien Skrevet 15 timer siden #86 Del Skrevet 15 timer siden Hår er fint uansett, har man hårvekst så er det også naturlig. Musa kan gjerne friseres etter min smak. Men det er meg. Jeg liker naturlige damer fremfor sminkedukker av plast. M 52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #87 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn skal være ubarberte mens damer skal være barberte. Ferdig snakka! Anonymkode: 989cc...6b2 Ah, menn og dobbeltmoral er lik sant ❤ noen av dere er virkelig som kopier av hverandre. Hårete kopier. Anonymkode: 12a85...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #88 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ah, menn og dobbeltmoral er lik sant ❤ noen av dere er virkelig som kopier av hverandre. Hårete kopier. Anonymkode: 12a85...764 Hør på de plastdukke jentene 😂 dere Dere venter bare på noe godt og langt inn i munnen 😂 Anonymkode: 989cc...6b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #89 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hør på de plastdukke jentene 😂 dere Dere venter bare på noe godt og langt inn i munnen 😂 Anonymkode: 989cc...6b2 Okei skal høre på de plast dukke jentene, jeg. Koser meg heller med ikke kropps fikserte menn som slikker fitte enn en dømmesyk fyr som tenker mest på sin egen pen is, og ikke hva han selv kan tilby bradamer Anonymkode: 12a85...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #90 Del Skrevet 10 timer siden Her har stemningen økt i takt med inntaket av rødvin. Kvinner har selvfølgelig full valgfrihet, deres kropp deres valg. Vi menn har ulike preferanser. Ja, behåring går i motesykluser, men for min del har jeg en preferanse mot at hår fjernes under armer, legger og at det er frisert i skrittet. Er det rette dama, så hadde syns det motsatte var greit også. Det er mange andre ting som er viktigere for meg (kjemi, noen felles interessser, også videre). Det store flertallet av kvinner i min aldersgruppe tar vel uansett under armer og bikinilinja uansett. Anonymkode: 3fe02...b3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #91 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): "Like kulturelle preferanser" kvinner har fjernet hår siden steinalderen, menn har likt kvinner som har fjernet hår både i Afghanistan, Egypt og Norge. Ja for et sjokk det er at i en tråd om menn sine preferanser så forteller vi våre preferanser, kjempe sjokk ja og om jeg skulle truffet på en kvinne med penis så ville jeg tenkt at det er ganske turn off selv om jeg har det selv, dobbeltmoral? Neppe. Hadde jeg gått på en blind date med en kvinne med skjegg hadde det blitt et kort møte. Selv om jeg har det selv. Dobbeltmoral? Neppe. Kanskje du er keen på å være sammen med noen som selv ser ut akkurat som deg selv men jeg tviler. Anonymkode: 54379...4f5 Søtt forsøk på historie og sammenligning der. ❤ Anonymkode: 12a85...764 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #92 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor er en sart fordi en har preferanser Er det ingen av dere kvinner som har preferanser? Menn kan ha nesehår som tyter ut av neseborene, rygghår, ørehår, langt hår på hode, mikrotiss, fett hår og dere ville sagt: jaaaa så flott😍😍 En naturlig mann? Neppe Vil si det er vel så mange sarte skjøre kvinner som ikke tåler å høre at menn har preferanser. Anonymkode: 54379...4f5 Forskjell på å ha preferanser for hvem man vil være sammen med og å slå seg sammen med mannlige kollegaer og kommentere kroppshåret til kvinner man jobber sammen med. Anonymkode: b45e3...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #93 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forskjell på å ha preferanser for hvem man vil være sammen med og å slå seg sammen med mannlige kollegaer og kommentere kroppshåret til kvinner man jobber sammen med. Anonymkode: b45e3...ecc Noen menn eier ikke skam. Men masse hår har de. Anonymkode: 12a85...764 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #94 Del Skrevet 4 timer siden Trøndermann skrev (14 timer siden): Hva er det for et spørsmål midt i diskusjonen her da ? 😅 Beklager, men du bare minte meg om noen. Anonymkode: f0a23...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #95 Del Skrevet 4 timer siden Langt hår på hodet, naturlige øyenbryn og vipper, og alt annet helt glatt er å foretrekke Anonymkode: 639aa...b88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 3 timer siden #96 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Beklager, men du bare minte meg om noen. Anonymkode: f0a23...191 Å jasså, hvordan da ? 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #97 Del Skrevet 1 time siden Trøndermann skrev (2 timer siden): Å jasså, hvordan da ? 😉 I måten du skriver på, og hvordan du beskriver ting. Og at du kaller deg Trøndermann, selv om det finnes mange Trøndere der ute 😉 Skal ikke fiske mer om din egentlige identitet, jeg synes uansett at det er forfriskende med en mann som liker at kvinner har kroppshår....... Anonymkode: f0a23...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå