Gå til innhold

Hva syns menn om kroppshår hos kvinner

clara73

Anbefalte innlegg

clara73 skrev (12 timer siden):

Hva syns dere menn om kroppshår hos kvinner

Merk at dette er personlige preferanser. Dere andre har min forståelse for avvikende preferanser fra mine 

Skal det slikkes, er glatt å foretrekke der aktiviteten skal utføres. Det øvrige der nede er sexy når det er frisert. Praktiserer selv glatt der nede, da min erfaring er at damer ønsker glatt når det skal suges og slikkes. Dessuten er huden ekstremt følsom når man er nybarbert 😊

Bart er turnoff og egentlig hår ellers. Glatt hud er å foretrekke

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Mmm. skrev (6 minutter siden):

Hår er helt normalt. 

Ørevoks er også helt normalt, dårlig ånde er også helt naturlig og normalt om en ikke pusser tennene. Det er mye med menneskekroppen som er naturlig og normalt men som en likevel fjerner. At noe er normalt og naturlig er et dårlig argument i det hele tatt. 

Anonymkode: e9302...147

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
CIM skrev (7 minutter siden):

Merk at dette er personlige preferanser. Dere andre har min forståelse for avvikende preferanser fra mine 

Skal det slikkes, er glatt å foretrekke der aktiviteten skal utføres. Det øvrige der nede er sexy når det er frisert. Praktiserer selv glatt der nede, da min erfaring er at damer ønsker glatt når det skal suges og slikkes. Dessuten er huden ekstremt følsom når man er nybarbert 😊

Bart er turnoff og egentlig hår ellers. Glatt hud er å foretrekke

Mange damer foretrekker naturlige menn. Menn som er barbert nedentil ser latterlig ut og er turn off for meg

Anonymkode: 05f33...583

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Mange damer foretrekker naturlige menn. Menn som er barbert nedentil ser latterlig ut og er turn off for meg

Anonymkode: 05f33...583

Bra vi er forskjellige. Det opprettholder mangfoldet 😉

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
CIM skrev (22 minutter siden):

Bra vi er forskjellige. Det opprettholder mangfoldet 😉

Og dette er vel det riktigste som er skrevet her inne. Og ikke mer å diskutere. God Jul!

Anonymkode: 6ced3...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Busk/masse armhule hår syns jeg ikke er noe attraktivt. 

Er det stusset og nogenlunde kort har jeg ikke noe problem med det. Og ja; jeg barberer selv ettersom dama ønsker det

Anonymkode: 8e5d6...c58

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi har vel ingen offisiell felles policy, akkurat, vi er nå ulike vi også.

Personlig foretrekker jeg barberte legger og armhuler og lite hår nedentil. Det er ikke veldig viktig for min del, men det er nok det jeg liker aller best.

Så skjønner jeg selvfølgelig at ikke alle kvinners mål for egenpleie og barberingsrutiner er å sørge for at behåringen er akkurat sånn en tilfeldig fyr på KG liker. Men sånn når du spør.

Anonymkode: 392e9...a00

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hår hvor vi vanligvis har klær er stengt tatt unødvendig, vi lever da ikke i steinalderen heller 

Anonymkode: 09873...dc6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå liker jeg å ha glatt hud og ha minst mulig kroppshår. Jeg gjør det for min egen del og hadde nok hatt problemer med å ha hår om mannen hadde likt det godt, kunne kanskje gjort det en og annen gangen for å glede han men ikke fast. Jeg liker virkelig ikke å ha masse kroppshår, men det er min preferanse over egen kropp og derfor fjerner jeg kroppshår på legger, lår, armhuler og kjønnshår året rundt. Velvære og egenpleie driver jeg ikke på med bare om sommeren. 

Nå er det slik at mannen liker at jeg fjerner hårene, han foretrekker det over masse hår men vet og at kvinner kommer med kroppshår og at det er mitt valg hva jeg gjør med det. Men får han velge fritt og jeg får velge fritt så passer vi sammen som hånd i hanske 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ekkelt.

Anonymkode: 12a21...d45

Du syns det naturlige er ekkelt? Så rar du er. 

Anonymkode: 9a836...aa0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mye naturlig som er ekkelt:  ørevoks, slim og snått f.eks. Det at noe er naturlig kan både være ekkelt og fint men at det er naturlig er ikke et holdepunkt for at det skal være slik og at en ikke kan ta noe vekk eller at en ikke kan mene at det er finere uten. Vi diskuterer personlige preferanser, det er ingenting rart med det.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Mye naturlig som er ekkelt:  ørevoks, slim og snått f.eks. Det at noe er naturlig kan både være ekkelt og fint men at det er naturlig er ikke et holdepunkt for at det skal være slik og at en ikke kan ta noe vekk eller at en ikke kan mene at det er finere uten. Vi diskuterer personlige preferanser, det er ingenting rart med det.

Kverulering kverulering kverulering.

Dette er ikke personlige preferanser. Nesten alle menn "prefererer" det samme, an en merkelig grunn. Og det samme med kvinner. Så merkelig. Alle med halvt vett vet at hva vi synes er pent og stygt avhenger av kultur. Altså er dette er kulturpreferanse, ikke en personlig preferanse.

Kjedelig og ufritt.

Anonymkode: 12a85...764

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kverulering kverulering kverulering.

Dette er ikke personlige preferanser. Nesten alle menn "prefererer" det samme, an en merkelig grunn. Og det samme med kvinner. Så merkelig. Alle med halvt vett vet at hva vi synes er pent og stygt avhenger av kultur. Altså er dette er kulturpreferanse, ikke en personlig preferanse.

Kjedelig og ufritt.

Buuu huuu, så butthurt fordi menn ikke liker hårete damer

Anonymkode: 40d88...2bd

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Buuu huuu, så butthurt fordi menn ikke liker hårete damer

Anonymkode: 40d88...2bd

God jul til deg også hårete Herre-dude. Har ikke noe problemer med vanlige menn.

Har hår i butthurt-rumpa mi, sånn som du ❤ 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker glatt eller frisert.

Apropos hår. Når jeg var i Italia i sommer, så så jeg ei jente som var fullstendig ubarbert. Altså legger, lår, armer. Alt var naturell. Det var mildt sagt...fascinerende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hår hvor vi vanligvis har klær er stengt tatt unødvendig, vi lever da ikke i steinalderen heller 

Anonymkode: 09873...dc6

Jo, for noen er det det. Jeg får masse plager i underlivet når jeg fjerner håret der. Vet om flere andre som har det likedan. Så for noen er det nødvendig 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Langt hår under armer og på legger er skikkelig turn off. Litt hår nedentil gjør ingenting, så lenge det ikke er full bush uten noe frisering 

Anonymkode: 04c15...8c2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva er så rart med det? Veldig mange kvinner synes masse hår på ryggen er ekkelt på menn, men jeg klager ikke av den grunn, selv om jeg har hår på ryggen. Man kan ikke noe for hva man liker og ikke liker, så å shame noen for hva de foretrekker er bare idiotisk 

Anonymkode: 04c15...8c2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo mer jo bedre. 

Ekte kvinnefolk driver ikke med voksing og sånt tull. 

Anonymkode: ca286...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...