Gå til innhold

Hva syns menn om kroppshår hos kvinner

clara73

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke stavet siden begynnelsen av  20årene. Har bare stusset underliv og under armer så det ikke stikker ut når jeg har armene ned. 

Ingen menn har sagt noe. Har åpenbart sluppet unna flere av jyplingene i denne tråden, som garantert har mer hår selv og tror det er noe annet.

Anonymkode: 12a85...764

Men dette er en tråd for menn, der det blir spurt om hva vi foretrekker. Hvorfor spørre når dere ikke tåler svaret? Hvorfor føler du for å forsvare deg så mye bare fordi mange foretrekker glatt? Må alle menn på kg, i Norge, i verden like den sveisen du har? Det finnes noen for alle men jeg forstår ikke hvorfor menn ikke kan si at de foretrekker glatt fremfor hårete damer uten at dere kvinner går helt i frø.

Anonymkode: 54379...4f5

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke stavet siden begynnelsen av  20årene. Har bare stusset underliv og under armer så det ikke stikker ut når jeg har armene ned. 

Ingen menn har sagt noe. Har åpenbart sluppet unna flere av jyplingene i denne tråden, som garantert har mer hår selv og tror det er noe annet.

Hvorfor så bitter mot menn som har preferanser? Har ikke du noen preferanser selv? Jo, det har du garantert, selv om det ikke handler om hår. Er du en jypling selv da? 

Nei, smil og vær glad. God jul! 

Anonymkode: 8223e...88e

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, huff så fælt å være naturlig! Det forklarer jo egentlig den kunstigheten og romantiseringen vi har av sex og samliv! Før var vi naturlige, nå liker vi det som er forventet av oss å like,  og som til slutt blir en tragisk sannhet! 

Anonymkode: 5ae75...e61

Jepp, jeg er mann og lar også det tynne håret mitt gro!

Anonymkode: a3979...c9e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor så bitter mot menn som har preferanser? Har ikke du noen preferanser selv? Jo, det har du garantert, selv om det ikke handler om hår. Er du en jypling selv da? 

Nei, smil og vær glad. God jul! 

Anonymkode: 8223e...88e

God Jul 🎄💕

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker helst glatte legger og armhuler på damer, men bryr meg svært lite om det vises litt stubber heller. Det samme gjaldt lenge nedentil også siden mine ekser var mest komfortable med det , men etter flere nylige erfaringer med damer som enten har frisert eller stusset seg så fortrekker jeg mye mer det. Er kanskje noe med den litt mørkere kontrasten mellom hoftene, den kvinnelige v-formen og slippe nuppene som er hot. Har også en greie for lyst dunhår på armer og under navlen på ei som er solbrun 

Anonymkode: 3d7cf...9cc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (6 minutter siden):

God Jul 🎄💕

Og god, hårete jul til deg 😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så lenge kvinnen er velstelt så spiller det ingen rolle om hun har litt hår her og der. Kan si det slik at det er ihvertfall ikke hår som stopper meg visst jeg liker kvinnen ellers. 

Barbert eller hår, bring it on....men synes ikke det er så fint når de fjerner øyenbrynene og tegner de på istedenfor. Hadde heller ikke vært så hypp visst nesehårene stakk ut, så det går en grense.

Anonymkode: b47fa...4e3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Foretrekker helst glatte legger og armhuler på damer, men bryr meg svært lite om det vises litt stubber heller. Det samme gjaldt lenge nedentil også siden mine ekser var mest komfortable med det , men etter flere nylige erfaringer med damer som enten har frisert eller stusset seg så fortrekker jeg mye mer det. Er kanskje noe med den litt mørkere kontrasten mellom hoftene, den kvinnelige v-formen og slippe nuppene som er hot. Har også en greie for lyst dunhår på armer og under navlen på ei som er solbrun 

Anonymkode: 3d7cf...9cc

Hmmm, der skal jeg være enig med deg, lyst dunhår på en solbrun kropp er sexy.

Anonymkode: b47fa...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det avgjørende er hvordan hun er og ser ut. Ikke om hun barberer seg. Enkelte innlegg får det til å virke som om det å være barbert i seg selv gjør en dame attraktiv. Det er feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foretrekker selvsagt hår. En ribba høne er lite lekkert, og uhygienisk. Hår under armer og legger skremmer meg heller ikke. 

Anonymkode: 6ae24...c6b

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men dette er en tråd for menn, der det blir spurt om hva vi foretrekker. Hvorfor spørre når dere ikke tåler svaret? Hvorfor føler du for å forsvare deg så mye bare fordi mange foretrekker glatt? Må alle menn på kg, i Norge, i verden like den sveisen du har? Det finnes noen for alle men jeg forstår ikke hvorfor menn ikke kan si at de foretrekker glatt fremfor hårete damer uten at dere kvinner går helt i frø.

Anonymkode: 54379...4f5

Hvorfor spørre når dere? Vi er ikke en gjeng som sitter og poster 😅 og der fikk du altså vite at menn ikke har reagert synlig på mitt, noe som er tråden vedkommende og etter spørsmålet.

Synd at dere menn går i frø når noen kvinner kritiserer de stakkars samfunnspåvirkede preferansene deres for at damer skal følge skjønnhetsnormer. Det får dere tåle.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke hår på kvinnekroppen, men det er ikke en dealbreaker.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er jeg glad i henne, spiller det overhodet ingen rolle. 

Anonymkode: 1bc78...11f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bryr meg ikke om hun er glattbarbert eller full bush. Men hun liker å ha det barbert for egen velvære, selv om hun vet at jeg driter i det. For min del kunne hun hatt hår både under armer og på legger og nedentil uten at det hadde gjort henne mindre attraktiv for min del. Har sagt flere ganger at jeg ikke skjønner at hun gidder å brukes å så mye tid på det, når jeg uansett ikke bryr meg.

Anonymkode: 51aa1...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo mer hår jo deiligere! Greit å barbere legger og bein, da.

Anonymkode: 6ced3...206

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, huff så fælt å være naturlig! Det forklarer jo egentlig den kunstigheten og romantiseringen vi har av sex og samliv! Før var vi naturlige, nå liker vi det som er forventet av oss å like,  og som til slutt blir en tragisk sannhet! 

Anonymkode: 5ae75...e61

Vi var da aldri helt naturlige. For øvrig er det også naturlig å ha grått hår, hengepupper og kreft.

Anonymkode: b35a6...136

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Foretrekker selvsagt hår. En ribba høne er lite lekkert, og uhygienisk. Hår under armer og legger skremmer meg heller ikke. 

Anonymkode: 6ae24...c6b

Er bra du ikke er lettskremt da 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Vi var da aldri helt naturlige. For øvrig er det også naturlig å ha grått hår, hengepupper og kreft.

Anonymkode: b35a6...136

Vil vel heller si det er tragisk å få kreft, og ikke naturlig??

Anonymkode: 6ced3...206

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke pent når det er i ansikt, armer eller på beina. 

Kvinner skal ikke se ut som menn.

Anonymkode: a3979...c9e

Hår er helt normalt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...