Gå til innhold

skape hysteri blant oss og barna våre?

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Trur dere virkelig på at dyr får vaksine? På nrk- tirsdag, Redaksjon1, - sa en dust at alle eventuelle som blir syke vil få vaksine (mennesker), men vaksine virker vel ikke når sykdommen alt er kommet... (en kjensgjerning..???...)

Jeg er drittlei nå, verden har mange utfordringa, blant annet at Bush ikke vil noe annet enn krig og forurensnig... sidespor men...

Grunnen til at dette er blitt litt hysteri (har vært det i andre land. f.eks særlig i Sverige i hele høst - der influensavaksinene ble borte - og kjøpt opp av ledere og samfunnstoppene, slik at når den vanlige influensaen kom, døde svake gamle mennesker som fluer... IAndre nyheter - de politiske - som blant annet ny ordning av sykepenger når man blir syk osv, ble dysset ned.

Hvor mange har dødd av fugleinfluensaen?

og... hvorfor - av den grunn at andre nyheter skal skjules,??? og folket skal bli bekymret... ??? og glemme det politiske som skjer i samfunnets mønster...

Flere dør av vanlig influensa hvert år enn av fugleinfluensa...

Jeg er særlig bekymret for barna og hva de mener og tenker og føler nå ... de har jo gjerne kjæledyr de er sterkt knyttet til.

Hvis det blir en pandemi, så blir det en pandemi, (pandemi = at mennesker sprer smitte og blir smittet) - da dør mange... ingen kan si antallet, men dette er en ren teori, men jeg ser heller at hesten min dør av influensa enn av å bli stjelt av meg i en eller annen krig og brukt og skutt blant bomber og granater...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hvis det blir en pandemi, så blir det en pandemi, (pandemi = at mennesker sprer smitte og blir smittet) - da dør mange...

Epidemi = smitte spres

Pandemi= verdensomspennende epidemi

Gjest gjest1
Skrevet

Jo takk, gjest. Men ville du valgt, om du hadde valg da, å få Hitler osv tilbake igjen eller en sykdom i form av influensa som kan drepe?

Ingen av delene, nei. men allerede før fugleinfluensaen kom, var det bare og kun bare - et tids-spørsmål før det kommer en ny "svartedauen"...

I vesten håper jeg (men tror det ikke) at man kan lindre smertene vha. medisiner, slik at folk slipper dø i smerte...

De som bør vaksineres (om det går an pga mutasjon) er jo alle helsepersonalet som finnes... og kanskje han Kåre og Torbjørn Berntsen (gamlingene...)

Veit ikke jeg, men jeg synes media kjører (overkjører) saken, i stedet for å ha fokus på andre og viktigere ting... men big brother bestemmer jo hva som skal komme fram i media, ytringsfrihet... hva var det?

Skrevet
Veit ikke jeg, men jeg synes media kjører (overkjører) saken, i stedet for å ha fokus på andre og viktigere ting... men big brother bestemmer jo hva som skal komme fram i media, ytringsfrihet... hva var det?

BigBrother her er forbrukerne som kjøper avisene.

Gjest gjest1
Skrevet

Dotcom eller punktum, hva mer eller tør du ikke åpne kjeften i dette indoktrinerte såkalt skinndemokratiske samfunnet???

- Jeg har ingen ting å tape. En dag dør jeg snart uansett, på lik linje som de som åpnet kjeften da de fikk kreft osv i Palme-saken... (den fikk faktisk like mye mediedekning som Kennedy-drapet...)

Jeg har hørt flere teorier... og det har sikkert dere også.

Å intervjue gamle skapsprengere som er langt inn på vei inn i døden, pga sykdom og kreft og et hardt liv ... det er klart de skapte sin egen teori etter drapet på Sveriges statsminister; Olof Palme...!!!

Det er flere teorier, og bare drep meg for dem om noen vil, de vil uansett bli skrevet ned i bøker og inn i historien!!!

Ikke sant=?

Jeg er kanskje difful og krass nå, men bare overse det tvert.

Gjest gjest1
Skrevet

Moderator? ...

Kan du ... være så snill -- å omskrive tittelen til "Skinndemokratiet, finnes det..."

Kan du? Jeg vet du kan, men når...

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...