AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #21 Del Skrevet 22 timer siden Nåleputa skrev (5 minutter siden): Ja, skjønner ikke hva som er morsomt med den drikkinga. Vet at grevinnen er blind og alle vennene hennes er døde og at hovmesteren spiller at de er levende. På tide med noe koselig istedet Det er ikke drikkinga som er morsomt, men hvor godt han spiller full. I tillegg er det jo litt morsomt at grevinnen forventer sex på slutten, og at hovmesteren lover å gjøre sitt beste. Anonymkode: f1625...cc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 22 timer siden #22 Del Skrevet 22 timer siden 👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #23 Del Skrevet 22 timer siden Mine foreldre måtte alltid se denne på lille julaften. Jeg har aldri skjønt humoren i den der, men mine foreldre lo og slo seg på lårene - hvert år 🙈 Jeg er nå over 50 år og min mor snakker fremdeles om den som et stort høydepunkt. Anonymkode: db89d...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #24 Del Skrevet 22 timer siden Nåleputa skrev (11 minutter siden): Ja, skjønner ikke hva som er morsomt med den drikkinga. Vet at grevinnen er blind og alle vennene hennes er døde og at hovmesteren spiller at de er levende. Og det er så irriterende med den snublinga med isbjørnskinnet. Og så er det i svart hvitt… På tide med noe koselig i stedet. Blind? Er hun det? Jeg trodde hun bare var dement, men blind i tillegg altså? Anonymkode: db89d...e7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #25 Del Skrevet 22 timer siden Aldri skjønt hypen Anonymkode: 9f6f9...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #26 Del Skrevet 21 timer siden Denne er bedre Anonymkode: a48c4...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 21 timer siden #27 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Er vel mer lei, men tre nøtter til Askepott har jeg aldri likt. Anonymkode: 235dc...688 Tre nøtter til Askepott har jeg aldri sett (eneste i landet, har jeg en følelse av). Hovmester’n er ikke akkurat det som vekker latteren i meg, men ser den av gammel vane hvis jeg allikevel sitter foran TV’n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 21 timer siden #28 Del Skrevet 21 timer siden Siden tv står på nå, så hadde jeg ett kvart øye på grevinnen og hovmesteren. Jeg lo godt av den som barn, men det var nok fordi han snublet så mye, oppførte seg rart og drakk blomstervann. At han var sørpe dritings skjønte jeg ikke før jeg var langt opp i tenårene. En jeg kjente lo seg skakk av den hvert eneste år. Trur han har sett den siden den først kom på tv. Var helt snålt å se han le så godt, mens jeg bare gledet meg til det var over 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #29 Del Skrevet 6 timer siden Påkrevd skrev (14 timer siden): Tre nøtter til Askepott har jeg aldri sett (eneste i landet, har jeg en følelse av). Prinsen er pedo og filmen er full av stereotyper. Anonymkode: 5dc5e...5e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #30 Del Skrevet 6 timer siden Hater den. Bare lyden av den minner meg om en dårlig barndom. Ser den aldri og bytter kanal så jeg slipper å høre lyden. Anonymkode: 85c4e...f50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 6 timer siden #31 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg klarer ikke syns den er underholdende eller morsom, har skjønt at jeg er sær. Flere særinger? Anonymkode: a48c4...232 Enig,synes det er gørrkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå