AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Bor i Oslo og vurderer å flytte. Skal jeg velge Kløfta eller Harestua? Jeg er enslig mor med 2 barn i barnehagealder. Anonymkode: 9cd6a...0bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Jeg kjenner ikke til Harestua annet enn at jeg har vært der et par ganger, men kjenner godt til Kløfta. Ville ikke valgt Kløfta. Borgen som har postbummer Kløfta for så vidt eller Neskollen ville jeg valgt fremfor Kløfta. Anonymkode: f844b...924 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjenner ikke til Harestua annet enn at jeg har vært der et par ganger, men kjenner godt til Kløfta. Ville ikke valgt Kløfta. Borgen som har postbummer Kløfta for så vidt eller Neskollen ville jeg valgt fremfor Kløfta. Anonymkode: f844b...924 Hvorfor ville du ikke valgt Kløfta? Anonymkode: 9cd6a...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Må bare kommentere at Harestua er et koselig navn på et tettsted. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Hytte på harestua, nydelig sted med koselige folk. Men jeg har ikke barn og jeg har ikke bodd der da 😊 Følte bare for å skryte litt av dem for det er nydelig i mine øyne. Anonymkode: 737e5...766 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Cornix skrev (29 minutter siden): Må bare kommentere at Harestua er et koselig navn på et tettsted. 😊 Må si at da jeg var barn og vi var på biltur og skulle passere Harestua trodde jeg det var en slags dyrehage. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aerox Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Får vel kanskje mere bolig for pengene på Harestua? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå