AnonymBruker Skrevet 6. januar #21 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 23.55): Jeg tror lista kommer til å ligne på de som har vært de siste årene. Samtidig mener jeg å se en klar trend med mer tradisjonelle norske navn på små barn i området der jeg bor. Det tar lang tid fra et navn begynner å vokse og til det når topp ti. Vi har bl.a Åse, Astrid, Gunhild og Vemund i barnehagealder i bekjentskapskretsen. Anonymkode: ca2f8...baa Enig - selv om det går sakte, tror jeg også at slike navn er på vei opp, spesielt blant høyere utdannede foreldre. Jeg kjenner barn som heter både Ingeborg, Sigrid, Astrid, Gunnhild, Sigurd, Even og Thorbjørn. Anonymkode: 00af3...0f6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar #22 Del Skrevet 6. januar AnonymBruker skrev (På 2.1.2025 den 20.31): Helt uenig! Navnet er nydelig! Fungerer overalt i verden og er tidløst Anonymkode: 6e04b...b30 Det er ikke stygt, men oppbrukt og kjedelig når omtrent annenhver unge heter det. Anonymkode: b16d1...50f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterfrøken Skrevet 17. januar #23 Del Skrevet 17. januar Emil tipper jeg ligger høyt oppe på lista. Samme med Ada og Ella. Ellers er jeg enig i at Nora og Olivia sikkert holder seg stabile i toppen der. Tobias tror jeg også har klatra oppover på lista, og ikke minst har nok Helmer kommet inn på i hvert fall topp 50 😄 Blir spennende å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #24 Del Skrevet 17. januar Når publiseres Navnelistene for 2024? 😊 Anonymkode: ecefe...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #25 Del Skrevet 17. januar Ble overrasket over at Olivia er på listen. Er jo kjempefint. Nora og Magnus er jo klassiske! De andre navnene litt sånn influencer. Anonymkode: c85d8...a44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ravna Skrevet 18. januar #26 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når publiseres Navnelistene for 2024? 😊 Anonymkode: ecefe...e78 13.februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå