Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg plages med å påføre foundation etter at jeg har hatt på meg ansiktskrem. Jeg er jo avhengig av ansiktskrem ellers blir huden min tørr og flassete. Foundationen vil liksom ikke "feste" seg på huden, den mersom smuldrer bort og går ikke inn i huden. Jeg har litt uren hud med litt kviser så jeg føler at det blir feil av meg å skrubbe den. Jeg bruker ansiktskremen fra ACO for fet/uren hud som er i geleform. Føler den passer meg bra, men det kjipe er jo når den ikke vil ta til seg foundation. Jeg har prøvd mange forskjellige typer foundations,men det er kun Estee lauders ideal matte kremfoundation som fester seg. men den er igjen litt for mektig føler jeg. Noen som vet hva problemet er? og om noen eventuell har noen gode ansiktskremer og anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ta en rensende ansiktsmaske 1-2 ganger i uka. Det hjelper for meg hvertfall.

huden min blir veldig fort 'ru', om du skjønner, sliter også med litt kviser. Og den blir mye glattere, finere og lettere å ha med å gjøre etter en omgang med ansiktsmaske..

Er jo verdt et forsøk :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Prøv noe annet enn en gele under; det er sannsynligvis den som oppfører seg rart, for den legger en hinne på huden. Prøv en fuktighetskrem for fet hud, tipper Vichy har noe som kan passe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...