AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Tenker på liten dose, 5mg vival eller 10mg sobril. Vil for all del ikke se eller høres ruset ut. Anonymkode: 68d2c...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Har ikke prøvd vival, men tar 10 mg sobril ca en gang i mnd. Har aldri fått tilbakemelding/reaksjoner. Er så vidt jeg merker påvirkning selv, men roer den verste angsten(og fysiske smerter) så jeg kommer gjennom den dagen☺️ Anonymkode: 9b3db...973 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tenker på liten dose, 5mg vival eller 10mg sobril. Vil for all del ikke se eller høres ruset ut. Anonymkode: 68d2c...8be Nei. Kjæresten min må noen ganger ta 20 mg vival pga meget sterk angst, merker det aldri på han. Han kan bli rød i øynene, men dette er en stor dose og han er en kraftig kar. Tar en sjelden gang 5 mg vival pga angst og jeg merker kun at jeg blir roligere, ikke høy eller annerledes. Anonymkode: f1874...36f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Nei egentlig ikke, men jeg kan bli trøtt og gjespe mye. Anonymkode: 4fc2c...8e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Nei, det kan du ikke. Anonymkode: f3145...a01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg var bekymret for det jeg også, men dersom du tar en større dose vil du begynne å virke litt trøtt eller ufokusert, og da merker du det selv men du bryr deg ikke. Men du virker ikke "dopet". Er den liten til middels (for deg) vil du ikke merke den selv engang, du merker bare fraværet av angst eller nervøsitet. 😊 Anonymkode: db88e...e0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har lav vekt og på meg kunne de som kjente meg se at jeg hadde tatt 10 mg Sobril, i alle fall hvis den ble tatt på tom mage. Jeg ble litt sløv i blikket bla. Anonymkode: 73e89...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Fra en sykepleiers perspektiv; svært sjeldent. 10mg sobril er ingen stor dose. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tenker på liten dose, 5mg vival eller 10mg sobril. Vil for all del ikke se eller høres ruset ut. Anonymkode: 68d2c...8be Nei Anonymkode: 9d902...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Ikke så liten dose nei. Men jeg merker det når bekjente tar en stor nok dose til å bli påvirket. Da får de blanke øyne og blir tregere. Det merkes når folk misbruker slikt. De blir tregere og for meg, er så trege at de fremstår dumme. De som går på antidepressiva i tillegg får et dødt blikk samtidig som at de er trege. Lett å kjenne igjen. Anonymkode: 2d44c...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke så liten dose nei. Men jeg merker det når bekjente tar en stor nok dose til å bli påvirket. Da får de blanke øyne og blir tregere. Det merkes når folk misbruker slikt. De blir tregere og for meg, er så trege at de fremstår dumme. De som går på antidepressiva i tillegg får et dødt blikk samtidig som at de er trege. Lett å kjenne igjen. Anonymkode: 2d44c...3c2 Vil heller tro det er depresjonen og ikke antidepressivaen som gjør at en blir treg... Anonymkode: 73e89...083 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil heller tro det er depresjonen og ikke antidepressivaen som gjør at en blir treg... Anonymkode: 73e89...083 Nei, man blir tregere på en helt annen måte av antidepressiva. Ikke alle, for noen har faktisk god virkning av det. Men svært mange blir flat, apatisk og sløv. Det er ikke alle som blir energisk og lykkelig av den så kalte "lykkepillen". Anonymkode: 2d44c...3c2 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Nei, ingen merker det her. Verken de nærmeste eller venner. Anonymkode: 9831f...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden De gangene jeg har fått vival har jeg bare blitt rolig/ikke merket noe særlig. Tviler sterkt på at de rundt meg har merket noen forskjell på meg. Holdt på å sovne i tannlegestolen en gang da, men det er det "verste" som har skjedd meg på vival. Anonymkode: b4e21...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #15 Del Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, man blir tregere på en helt annen måte av antidepressiva. Ikke alle, for noen har faktisk god virkning av det. Men svært mange blir flat, apatisk og sløv. Det er ikke alle som blir energisk og lykkelig av den så kalte "lykkepillen". Anonymkode: 2d44c...3c2 De som blir flat, apatisk og sløv burde gå tilbake til legen som og be om en annen type antidepressiva. Det er ikke sånn denne medisinen skal virke. Du snakker som om antidepressiva er kun en tablett. Anonymkode: 73e89...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #16 Del Skrevet 47 minutter siden Bruker 10 mg vival når jeg skal fly lengre distanser pga flyskrekk. Jeg sa ifra til flyvertinnen den ene gangen, og hun kunne se forskjell på meg fra før jeg tok den til senere på turen. Jeg selv merket ingenting. Venner som har flydd med meg har sagt det samme, at de merker forskjell når det begynner å virke. Anonymkode: 43f5b...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perine Skrevet 42 minutter siden #17 Del Skrevet 42 minutter siden Jeg tar noen ganger en sobril en halvtime før jeg legger meg, for å klare å sovne. Jeg blir trøtt og det bremser hva som enn kverner i hodet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #18 Del Skrevet 9 minutter siden Perine skrev (32 minutter siden): Jeg tar noen ganger en sobril en halvtime før jeg legger meg, for å klare å sovne. Jeg blir trøtt og det bremser hva som enn kverner i hodet. Hva er forskjellen på Sobril og vival? Blir man annerledes/roligere eller noe av den ene? Anonymkode: b4e21...9c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå