Gå til innhold

Menn som dater langt over sin liga

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg!

Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei.

Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres.

Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv.

Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga.

Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme..

Anonymkode: 35921...de0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Liga? 😅 Deler du virkelig mennesker inn i ligaer? 

Anonymkode: a76a2...fb8

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei!

Denne tråden er IKKE for deg som har vært lenge i forhold - denne er for deg som har vært singel lenge og kjenner deg igjen. Ellers kan denne tråden oppleves forferdelig dømmende tror jeg!

Nå er det sikkert flere som kommer til å bli provoserte, men det får bare bli. For nå er jeg lei.

Jeg kommer like ut av noe seriøst med en mann. Som det mulig ikke er helt over med, men nå så er det diverse grunner til at vi ikke kan være sammen. Så jeg forsøkte meg å dra på en av disse singel-festene som arrangeres.

Jeg er ganske slank, veltrent og tar vare på meg selv og er i 20-årene. Jeg får endel blikk og oppmerksomhet fra det motsatte kjønn når jeg går på gata de gangene jeg har fiksa meg og sminka meg. Så jeg er ganske trygg på hva jeg kan få av menn - og kjenner min standard. På denne festen (som er seriøst opplegg) så ruslet det bort flere fyrer som var dobbelt så gamle som meg, skikkelig ustelte og bare generelt veldig lave og skikkelig shabby. Liksom, det var bare helt merkelig hele opplegget. Det var så mange fine jenter som man tydelig så tok vare på deg selv - og så mange menn jeg opplever ikke tar vare på seg selv/byr på seg selv.

Har lest mye om menn som ikke får kjæreste. Men Guri, man får jo ikke kjæreste når man sikter på kvinner som er utenfor din liga.

Flere som opplever at mannfolk sikter langt utenfor sin egen liga? Jeg har ikke mye erfaring, men hørt venninner si det samme..

Skru ned egoet ditt.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje du ikke er over mennenes liga men du bare tror det selv?

Anonymkode: ccedc...a2c

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du misliker at randoms prøver seg på deg, vil jeg foreslå å ikke dra på singel-fest. 

Anonymkode: 0a382...b4d

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hei!

Fullt mulig du har ett pent ytre, men du avslører at innsiden er stygg. Så da er du nok ikke så høyt oppe selv 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Liga? 😅 Deler du virkelig mennesker inn i ligaer? 

Anonymkode: a76a2...fb8

Ja i dating markedet tbh

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om du misliker at randoms prøver seg på deg, vil jeg foreslå å ikke dra på singel-fest. 

Anonymkode: 0a382...b4d

:hoho:Ja, ikke sant. Enkel løsning på alt dette!

Anonymkode: 018b3...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere "ta Ts"-syndromet, eller? Det er greit at ikke utseendet er alt, eller ikke så viktig for enkelte. De som ikke bryr seg om eget utseende burde dog skjønne at de ikke har sjans på de som faktisk bryr seg om sitt, og attpåtil ikke er i samme aldersgruppe. Hvorfor går de bort til Ts sånn i utgangspunktet, hvis de ikke er opptatt av utseende? Da burde de vel gått bort til en som oste "bryr meg ikke om hva andre mener om mitt utseende".

Forøvrig er jeg enig med Ts i at dette er veldig merkelig. Noen er veldig attraktive uten å være estetisk pene, så jeg mener ikke at begge trenger å være like estetisk pene, men begge bør være omtrent like tiltrekkende og/eller ha ganske lik vibe. 

Anonymkode: 075e6...c0c

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha, nå forventer jeg ikke at de skal være 187 cm og masse hår og kjekke. Men at de i det minste skal være over 180 og ikke skalla, det er vanvittig stygt! Hører at jeg får svar fra endel som er langt over 20-åra - dere ble hvertfall advart da. Datingmarkedet 2024 er andre tilstander enn det var på 2000-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hei!

Hva med når du går ut uten sminke og oppstell? Får du like mye oppmerksomhet da, eller må du sminke deg pen for å få anerkjennelse?

Anonymkode: 118af...b08

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vel. En jente på 20 er automatisk over liga til mennene på 40-50. At mange menn tror det er annerledes, får ikke hjelpe. Det er fakta. 20-åringer vil ikke ha gamle gubber.

Anonymkode: 04977...1a6

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er du over 180 selv da TS? Hva er høyden din?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har dere "ta Ts"-syndromet, eller? Det er greit at ikke utseendet er alt, eller ikke så viktig for enkelte. De som ikke bryr seg om eget utseende burde dog skjønne at de ikke har sjans på de som faktisk bryr seg om sitt, og attpåtil ikke er i samme aldersgruppe. Hvorfor går de bort til Ts sånn i utgangspunktet, hvis de ikke er opptatt av utseende? Da burde de vel gått bort til en som oste "bryr meg ikke om hva andre mener om mitt utseende".

Forøvrig er jeg enig med Ts i at dette er veldig merkelig. Noen er veldig attraktive uten å være estetisk pene, så jeg mener ikke at begge trenger å være like estetisk pene, men begge bør være omtrent like tiltrekkende og/eller ha ganske lik vibe. 

Anonymkode: 075e6...c0c

Tar det heldigvis ikke til meg - tror det er endel eldre damer og menn her som rett og slett ikke helt fatter helt dagens datingmarked. Kommer sikkert til å være veldig provoserende tilbake haha, men gidder ikke legge lokk på svara mine når det skal så lite til å provosere!

Takk for svar fra en jeg merker er litt på min alder og forstår litt mer dette fenomenet og hvor sykt det kan bli, det er fint. Enig, jeg tror nok de som ikke bryr seg om utseendet bryr seg like mye om en partners utseende. ENIG! Satt der med venninne mine og det var flere av venninne mine som også sa dette - at her er det flere 2-er menn som prøver seg på 6-er jenter ect. Venninnene mine og jeg har snakka om det lenge - at vi blir like overraska hver gang en svask fyr uten hår kommer bort og fort søker med en jente som ååååpenbart er out of his league. For herlighet så mange flotte og velstelte jenter som er der ute i forhold til menn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vert sykt merkelig om alle mennene kikket seg rundt og bare gikk igjen fordi de ikke hadde kjangs på noen av damene der likevel? 

Du er på ett singel treff, da må man nesten kunne være så raus at man snakker hyggelig med alle som er der. 

Jeg hadde prøvd å prate med noen som så hyggelig og imøtekommende ut uansett om jeg vurderte at hadde kjangs eller ikke. 

Det vil alltid være noen som har mer selvtillit enn selvinnsikt 🤷‍♀️ 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva med når du går ut uten sminke og oppstell? Får du like mye oppmerksomhet da, eller må du sminke deg pen for å få anerkjennelse?

Anonymkode: 118af...b08

Får endel oppmerksomhet generelt så lenge jeg har fiksa bryn og hår, at det ser velstelt ut. Og gjerne concealer under øynene bør jeg ha :) Er absolutt ikke noen 10-er. Men da jeg var endel yngre var jeg veldig overvektig og fikk sjeldent oppmerksomhet fra menn. Men etter at jeg gikk ned i vekt for noen år siden så ble jeg obs på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De går vell for mennesker de er interresert i, slik alle andre gjør

Skal man drive å sende inn inntekt, høyde, antall venner osv til en parterapeut for å vite sin «liga»? To mennesker som er glad i hverandre, det er kjærlighet, ikke det tullet her

Anonymkode: 1c273...a2c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er du over 180 selv da TS? Hva er høyden din?

Er 170 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

TROLL 🧌 
Ingen vakre damer i 20-årene som går på singelarrangementer. De vasser jo i tilbud fra før. 

Anonymkode: d6153...365

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...