AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #1 Del Skrevet 21 timer siden Hei. Jeg har hatt et forhold til en i over 2 år og blitt veldig glad i det mennesket. Men det er mange men med dette forholdet, og jeg vet innerst inne at jeg burde avsluttet det. Jeg syntes det er veldig vanskelig å gjøre. Nå er det jo også jul og jeg har dårlig samvittighet over at jeg har fått julegave(r) av denne personen og at det har gått så lang tid. Vet heller ikke hvordan jeg kan gå frem. Huff, dette er bare så sinnsykt kjipt! Noen råd?🤯 Anonymkode: 9c865...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei. Jeg har hatt et forhold til en i over 2 år og blitt veldig glad i det mennesket. Men det er mange men med dette forholdet, og jeg vet innerst inne at jeg burde avsluttet det. Jeg syntes det er veldig vanskelig å gjøre. Nå er det jo også jul og jeg har dårlig samvittighet over at jeg har fått julegave(r) av denne personen og at det har gått så lang tid. Vet heller ikke hvordan jeg kan gå frem. Huff, dette er bare så sinnsykt kjipt! Noen råd?🤯 Anonymkode: 9c865...865 Vent uansett til godt over jul før du tar en avgjørelse eller sier noe, julen er ikke rette tidspunktet. Ikke ha dårlig samvittighet for at du har fått julegave, du har vel også gitt han gave? Ellers sender jeg en klem, det er vanskelig å kjenne på de følelsene❤️ Anonymkode: d4290...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vent uansett til godt over jul før du tar en avgjørelse eller sier noe, julen er ikke rette tidspunktet. Ikke ha dårlig samvittighet for at du har fått julegave, du har vel også gitt han gave? Ellers sender jeg en klem, det er vanskelig å kjenne på de følelsene❤️ Anonymkode: d4290...a93 Ja, jeg har også gitt en fin gave til han. Alt er bare så vanskelig med dette, forstår ikke helt hvordan jeg kan komme meg over bruddet heller. Anonymkode: 9c865...865 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg har også gitt en fin gave til han. Alt er bare så vanskelig med dette, forstår ikke helt hvordan jeg kan komme meg over bruddet heller. Anonymkode: 9c865...865 Forstår ikke hvordan du skal komme over er brudd? Da vil du få et hardt liv, for et brudd er bare småtteri i forhold til andre ting vi mennesker skal gjennom i livet vårt. Anonymkode: 242b1...cd9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forstår ikke hvordan du skal komme over er brudd? Da vil du få et hardt liv, for et brudd er bare småtteri i forhold til andre ting vi mennesker skal gjennom i livet vårt. Anonymkode: 242b1...cd9 Det er det absolutt ikke for mange! Ett brudd kan være utrolig brutalt for noen, det vondeste en opplever. Kan sammenlignes som er død i mange tilfeller så vet ikke helt hva du prater om «småtteri» Anonymkode: a54d1...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forstår ikke hvordan du skal komme over er brudd? Da vil du få et hardt liv, for et brudd er bare småtteri i forhold til andre ting vi mennesker skal gjennom i livet vårt. Anonymkode: 242b1...cd9 Altså, dette var lavmål og veldig unødvendig! Jeg har personlig opplevd veldig mye vanskelig i livet, men brudd kan også være veldig veldig vondt! Anonymkode: d4290...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, jeg har også gitt en fin gave til han. Alt er bare så vanskelig med dette, forstår ikke helt hvordan jeg kan komme meg over bruddet heller. Anonymkode: 9c865...865 Føler med deg❤️ Brudd er utrolig vondt, selv om man velger det selv. Jeg er litt i samme situasjon selv, ikke helt, men tankene slår inn nå og da i samme gate. Jeg håper fortsatt på at ting skal bedre seg i mitt forhold, men syns det er vanskelig å være i et forhold som både gjør godt og vondt på samme tid, av ulike årsaker. Utrolig vanskelig valg om man skal velge å gå eller satse videre. Ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: d4290...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Føler med deg❤️ Brudd er utrolig vondt, selv om man velger det selv. Jeg er litt i samme situasjon selv, ikke helt, men tankene slår inn nå og da i samme gate. Jeg håper fortsatt på at ting skal bedre seg i mitt forhold, men syns det er vanskelig å være i et forhold som både gjør godt og vondt på samme tid, av ulike årsaker. Utrolig vanskelig valg om man skal velge å gå eller satse videre. Ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: d4290...a93 Livet ❤️ Takk, det samme til deg også! Håper du finner ut av det. Anonymkode: 9c865...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Har du holdt ut til nå, så holder du ut til julen er over med å "være opptatt". Ærlig talt, det kan ikke ha kommet som julekvelden for kjerringa dette her? Ha litt empati for vedkommende og ta det i januar. Anonymkode: 1c066...b82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du holdt ut til nå, så holder du ut til julen er over med å "være opptatt". Ærlig talt, det kan ikke ha kommet som julekvelden for kjerringa dette her? Ha litt empati for vedkommende og ta det i januar. Anonymkode: 1c066...b82 Ja, jeg skal så klart holde ut til januar. Det er vel nettopp empati jeg har for vedkommende, fordi jeg ikke klarer å gjøre noe med det. Samtidig som jeg er ekstremt glad i det mennesket. Anonymkode: 9c865...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #11 Del Skrevet 14 timer siden Jeg var der du er nå for flere år siden. Sammen i tre år. Jeg ventet til etter jul og nyttår var over. Da jeg gjorde det slutt snakket jeg veldig rolig, forklarte at jeg hadde innsett at vi ikke lenger passet sammen slik vi en gang trodde, og at det derfor var bedre at vi gikk fra hverandre, før vi fikk større problemer. Han protesterte vilt, men jeg fortsatte å være rolig, minnet på episoder hvor jeg eller han ikke hadde hatt det godt i forholdet. Jeg var også ærlig med ham at det at han ikke hadde bearbeidet sitt forrige forhold påvirket vårt forhold altfor mye, og at jeg ikke lenger orket å forholde meg til det. Han sa da at han ville begynne i behandling, og jeg svarte at jeg virkelig håpte at han ville gjøre alvor av akkurat det, slik at han kunne få det bedre med seg selv, sitt barn og at han på sikt da også ville kunne finne ei som passet bedre for ham enn hva jeg gjorde. Det ville han visst ikke. Jeg sa da at om han ønsket å leve alene i de tiårene han hadde igjen av livet, så var det et valg han og bare han kunne ta, men at det ikke gjorde at jeg kunne være sammen med ham for at han ikke skulle være alene. Snakket en del om hvorfor vi ikke passet sammen, gjorde det på en ordentlig måte, og til slutt innrømmet han på det meste jeg hadde nevnt at det nok stemte at vi ikke passet sammen. Og så var jeg tydelig på at å fortsette kontakt etter at vi der og da gjorde det slutt ikke ville fungere for min del og at jeg håpte han ville respektere det. Vet ikke om han du har vært sammen med vil gå an å snakke med slik, så du må nesten se an hva du gjør med tanke på hvem han er og hvordan han reagerer på utfordringer. Med noen menn bør man jo absolutt ikke diskutere med heller, da de kan bruke det til å manipulere deg eller de hisser seg opp og blir sinte med alt det kan føre med seg... Etter en stund begynte han å ta kontakt med meg, byttet bil for å kunne følge etter meg (tok en stund før jeg oppdaget det), og oppsøkte meg til slutt personlig. Da ble jeg ganske så iskald mot ham, gjorde det veldig tydelig på at det at han hadde fulgt etter meg osv. bekreftet at relasjonen mellom oss ikke lenger var i nærheten av å være god, for da ville han ikke ha oppført seg som han gjorde. Han hadde ikke hatt slike stalker-tendenser i forholdet. Jeg vet at han forsøkte å ringe meg flere ganger fra anonymt nummer, men så sluttet han heldigvis med det også etter kort tid. Tross at jeg var 100 % sikker på at det eneste riktige var å avslutte det forholdet, så gikk jeg gjennom en form for sorg over det også, for jeg hadde tross alt vært veldig glad i ham, selv om vi ikke lenger passet sammen. Det var merkelig i etterkant, for jeg sørget, samtidig som jeg kjente på en helt enorm lettelse, følte meg fri, som at jeg hadde fått livet tilbake. Noen ganger helt i begynnelsen kunne jeg føle på panikk for at jeg hadde gjort feil, og også lure på hvordan jeg skulle greie meg alene videre. Men hver gang de følelsene dukket opp snakket jeg ganske strengt til meg selv, og gikk gjennom alle grunnene til at jeg hadde gjort det slutt - og da kom jeg hver gang frem til at jeg hadde tatt riktig valg, og også at det var mer ensomheten jeg følte på enn faktisk savn av ham. Finn din vei i dette, Ts! Og ha en plan for hva du skal gjøre fremover, bli mer aktiv, vær sammen med venner og familie, utvid nettverket ditt, utfordre deg selv til å prøve nye aktiviteter, vær sosial. Nyt livet! ❤️ Anonymkode: e4ecf...637 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #12 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Forstår ikke hvordan du skal komme over er brudd? Da vil du få et hardt liv, for et brudd er bare småtteri i forhold til andre ting vi mennesker skal gjennom i livet vårt. Anonymkode: 242b1...cd9 Noen mennesker ser svart/hvitt på det meste, overforenkler, situasjoner og er dømmende uansett tema. Ikke la slike kommenterer gå innpå deg TS, de fleste vet at brudd er vanskelig, og at det er mange følelser inne i bildet. Støtter deg i å vente til over jul, og håper du finner styrke til å gjøre det du føler er rett. ❤️ Anonymkode: 8535f...0ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå