AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg begynte å date en fyr for 4 uker siden, er det for tidlig å invitere han hjem til foreldre til jul? Ingen vet om han, problemet er at han har ingen å feire hos i år… vet ikke hva jeg skal si… for jeg har allerede sagt jeg skal til foreldre Anonymkode: 28c1d...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Presenter ham som en venn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Stor pike skrev (11 minutter siden): Presenter ham som en venn. Men begynner ikke han å lure da? Når jeg dater han. «Han er vennen min» eller? Anonymkode: 28c1d...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Det kan du, vel. Det hadde jeg gjerne gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Hadde vært helt uaktuelt å ha med en fyr jeg bare hadde datet i 4 uker med hjem på julaften. Han kunne kanskje kommet innom på kaffe en av juledagene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Hvis alternativet hadde vært at daten måtte feire jul alene hadde jeg invitert daten med. Min mann og jeg dtuderte langt bortefra og foreldrene våre bor 1 time fra hverandre. Vi hadde vært sammen i mange år og bodd sammen også før vi begynte å feire jul sammen annethvert år på hver side. Vært sammen i 20 år, enda ikke feiret jul kun vi voksne og våre barn. Anonymkode: 0a649...90b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden hvor gamle er dere? hvorfor har han ingen andre å feire med ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Altså. Ingen skal trenge å sitte alene. Jeg hadde ikke sakt noe på det hvis barna mine har sakt at dem tar med en venn i jula. Også hadde hun bare sakt at dem møttes for 4 uker siden så hadde jeg jo forstått at alt er ferskt og hadde ikke spurt ut dem om hva dem er. Men heller prøvd å blitt kjent med han. Så jeg hadde syntes det var fint at dem tar med noen hvis alternativet er at han er alene hvis ikke. Anonymkode: 4830f...bdb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden monican94 skrev (3 minutter siden): hvor gamle er dere? hvorfor har han ingen andre å feire med ? Familien bor langt unna, osv. Så skjønner at det blir sånn. Anonymkode: 28c1d...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg begynte å date en fyr for 4 uker siden Anonymkode: 28c1d...ada Alt for tidlig. Folk feirer ofte jul med sammen med kjærestens familie først etter flere års samboerskap. Og dere bare dater. Anonymkode: ab8de...dec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Familier er forskjellige og derfor vet bare familien din om det er greit at han blir invitert eller ikke. Bare å spørre det? Anonymkode: 71d7a...3d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg begynte å date en fyr for 4 uker siden, er det for tidlig å invitere han hjem til foreldre til jul? Ingen vet om han, problemet er at han har ingen å feire hos i år… vet ikke hva jeg skal si… for jeg har allerede sagt jeg skal til foreldre Anonymkode: 28c1d...ada Hvis det er greit for foreldrene dine er det jo en hyggelig ting å gjøre for en potensiell kjæreste. Du viser omsorg og medmenneskelighet. Presenter han som en venn eller vær helt ærlig og si at dere dater. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg begynte å date en fyr for 4 uker siden, er det for tidlig å invitere han hjem til foreldre til jul? Ingen vet om han, problemet er at han har ingen å feire hos i år… vet ikke hva jeg skal si… for jeg har allerede sagt jeg skal til foreldre Anonymkode: 28c1d...ada Dette må du føle på hva som er rett for deg og snakke med foreldrene dine om. Er ingen rett eller galt på dette, folk er forskjellige. du må jo og prate med han om det, er jo ikke sikkert han vil engang. Anonymkode: 6a4d0...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden Stor pike skrev (1 time siden): Presenter ham som en venn. Da hadde jeg heller feiret alene, enn å bli presentert som venn av den jeg dater Anonymkode: cb5a3...75d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå