AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Så sitter jeg her da, trist og lei fordi jeg ikke klarer å stole på forloveden min. Han har en historie med 2 før meg som påstår han var utro. Han benekter det. Det skal ha blitt funnet meldinger og chatter som han mener var uskyldige. Ble tilsendt noen kommentarer fra storyer fra en annen dame for en stund siden. Der stod det at han syntes hun var sexy og deilig osv. Hun tok han får det etter at han la ut på Facebook at vi var forlovet. Tok han i å ha streak på Snap med enda en - den hadde vart i 2 år under vårt forhold - påstod det var helt uskyldige bilder det også. Når han stoppet streamen seilte vi opp med rosa hjerter på Snap og har vært det siden. Idag ser jeg at den er borte og vi er kun venner på Snap .. Da begynner det å gnage. Jeg har tatt det opp en million ganger at vi som er i slutten av førtiårene ikke kan ha det sånn. At han bør være ferdig med det livet der på sosiale medier. Han blir rasende, sier jeg ikke stoler på han og stiller spørsmål ved oss. Jeg skal bare godta at han gjør disse tingene og stole på at han elsker meg og ikke vil ha noen andre. Han er bare «hyggelig». Nå steller jeg i stand jul til oss og hans familie og har bare klump i magen. Hva skal jeg gjøre ?? Anonymkode: d000c...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Bare gjennomfør jula også splitter du dere. Han er jo en dust. Hva skal du med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden hva skal du med en konstant dårlig magefølelse? Noen blir aldri bedre/ voksne, og da kan de heller få være single og sende desperate meldinger på damers story 😅 Anonymkode: 4a6ab...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Du fremstår veldig kontrollerende, og han veldig upålitelig. Hva, ts, mener du dette forholdet skal gi deg? Hvilken økning i livskvalitet får du av dette? Dersom det ikke gir økning? Avslutt. For du er altfor gammel til å henge deg opp i snap-streak. Og menn har lov å ha kvinner som venner, slik kvinner kan ha menn som venner (dette er ikke den mørke middelalder), og du kan ikke gå rundt og grave i partners SoMe, det er og skal være privat. Alt dette er bare vås. Det eneste viktige er: økt livskvalitet? Eller ei? Anonymkode: f03ec...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du fremstår veldig kontrollerende, og han veldig upålitelig. Hva, ts, mener du dette forholdet skal gi deg? Hvilken økning i livskvalitet får du av dette? Dersom det ikke gir økning? Avslutt. For du er altfor gammel til å henge deg opp i snap-streak. Og menn har lov å ha kvinner som venner, slik kvinner kan ha menn som venner (dette er ikke den mørke middelalder), og du kan ikke gå rundt og grave i partners SoMe, det er og skal være privat. Alt dette er bare vås. Det eneste viktige er: økt livskvalitet? Eller ei? Anonymkode: f03ec...bc6 Mulig jeg er kontrollerende men det har jeg aldri vært tidligere. Det er det at 3 damer har advart meg og da tenker jeg enhver ville sjekket litt .. jeg valgte å stole på han men han gir seg aldri. Dukker stadig opp noe nytt - og alt foregår på some. Og nettet er ALLTID skrudd av på mobilen hans sammen med meg. Jeg elsker han jo, men hva kan jeg gjøre for at dette skal stoppe? Anonymkode: d000c...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mulig jeg er kontrollerende men det har jeg aldri vært tidligere. Det er det at 3 damer har advart meg og da tenker jeg enhver ville sjekket litt .. jeg valgte å stole på han men han gir seg aldri. Dukker stadig opp noe nytt - og alt foregår på some. Og nettet er ALLTID skrudd av på mobilen hans sammen med meg. Jeg elsker han jo, men hva kan jeg gjøre for at dette skal stoppe? Anonymkode: d000c...f68 Du forlater han. Han er ikke noe å samle på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Mulig jeg er kontrollerende men det har jeg aldri vært tidligere. Det er det at 3 damer har advart meg og da tenker jeg enhver ville sjekket litt .. jeg valgte å stole på han men han gir seg aldri. Dukker stadig opp noe nytt - og alt foregår på some. Og nettet er ALLTID skrudd av på mobilen hans sammen med meg. Jeg elsker han jo, men hva kan jeg gjøre for at dette skal stoppe? Anonymkode: d000c...f68 Når 3 damer advarer deg og du i tillegg har en dårlig følelse så skjønner jeg lite av hva du gjør med denne fyren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kjenner er sånn fyr. De klarer ikke å være trofaste. Hør på de damene du👍 Anonymkode: eff95...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Dojakitty skrev (2 minutter siden): Når 3 damer advarer deg og du i tillegg har en dårlig følelse så skjønner jeg lite av hva du gjør med denne fyren Jeg fikk en forklaring fra han på hun ene - der hadde han sendt meldinger til en annen mens det var pause - sa han. Hun andre fikk aldri bevis men fant så mye dritt på sosiale medier at hun ikke klarte å stole på han. Hun tredje som sendte meg kommentarene hans - vel han slettet og blokket henne. Sa det var for å være grei ., jeg har liksom kjøpt alle disse forklaringene og jeg ser han fjerner noe men så dukker det opp noe annet. Han sier han ikke vil miste meg og elsker meg og bla bla .. men hvorfor i hel .. er det så vanskelig å styre seg da? Han VET jo at dette skaper usikkerhet og sårer meg Anonymkode: d000c...f68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Wow, slutten av førtiårene? Så det er dette middelaldrende folk driver med nå til dags? Høres ut som noe fra ungdomsskolen, til nød kanskje første trinn på VGS. Nå føler jeg meg plutselig veldig gammel, selv om jeg ikke har fylt førti ennå. Anonymkode: 78e14...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er på andre siden av dette. Har et forhold til en mann i slutten av førtiårene som har ei dame hjemme som jeg regner med sitter akkurat som deg. Synes forferdelig synd på henne. Mitt tips er å komme seg unna. Du kan finne deg en som liker bare deg og som gir deg trygghet. Så skal jeg også klare å komme meg unna. Da blir jeg nok erstattet av noen andre Anonymkode: 46625...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå