AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1 Skrevet 23. desember 2024 Skal for første gang jobbe julaften (dagvakt) er det mer å gjøre enn vanlig på julaften dag? Anonymkode: 0f9cc...386
ms. Perfect Skrevet 23. desember 2024 #2 Skrevet 23. desember 2024 Jeg skal ikke jobbe i morgen, men vi har fått noen avlysninger pga at folk reiser eller får besøk av gjester. De som da har de enkleste besøkene som tilsyn og øyedråper uteblir da. Dusjer og unødvendige ting blir flyttet på eller avlyst, så hadde du jobbet her hadde du fått en enklere vakt.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #3 Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal for første gang jobbe julaften (dagvakt) er det mer å gjøre enn vanlig på julaften dag? Anonymkode: 0f9cc...386 Vanligvis ikke, er min opplevelse. Men i år jobbet jeg på nytt sted og er spent 😊🎄 Anonymkode: 9aff2...60c
hvaduikkeser Skrevet 23. desember 2024 #4 Skrevet 23. desember 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Skal for første gang jobbe julaften (dagvakt) er det mer å gjøre enn vanlig på julaften dag? Anonymkode: 0f9cc...386 Det er helgelister( i hvert fall hos oss), så det blir som en vanlig helg.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2024 #5 Skrevet 24. desember 2024 ms. Perfect skrev (12 timer siden): Jeg skal ikke jobbe i morgen, men vi har fått noen avlysninger pga at folk reiser eller får besøk av gjester. De som da har de enkleste besøkene som tilsyn og øyedråper uteblir da. Dusjer og unødvendige ting blir flyttet på eller avlyst, så hadde du jobbet her hadde du fått en enklere vakt. Sånn var det der jeg jobbet også. Veldig koselig å jobbe julaften dag, faktisk. Anonymkode: 1ca06...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå