AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #1 Del Skrevet 23. desember 2024 Jeg skal ut og handle de siste gavene etter jobb. Bl.a. en robotstøvsuger. Trodde ikke det var så mye å velge i, men nå har jeg vært innom Power og Elkjøp på nettet og aner ikke hvilken modell/type jeg skal kjøpe. Er det nødvendig med en sånn svær dockingstasjon med egen støvoppsamling? Poseløs eller med pose? Han som skal få gaven har et stort, tykt teppe i stua. Må jeg kjøpe en spesiell modell da? Er det noen merker som er bedre enn andre? Annet jeg må tenke på? Han har ikke hund/katt, så ingen dyrehår som må støvsuges. Anonymkode: 8f2e7...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #2 Del Skrevet 23. desember 2024 Roborock Q5 Pro er bra, uten å være alt for dyr. Men den var mye rimeligere i forbindelse med Black friday, hvor det var gode tilbud på robotstøvsugere i alle prisklasser. Mulig det blir noe tilsvarende på romjuls-/januarsalg. Stor dockingstasjon med automatisk tømming er nice to have, ikke need to have. Kommer også litt an på boligen/beboerne (barn og dyr, vs eneboende voksne). Jeg foretrekker poseløs ettersom man da slipper å styre med... poser. Gode robotstøvsugere detekterer tepper, men det er kanskje forskjeller i hvor godt de håndterer/støvsuger dem - det er jeg ikke så kjent med. Anonymkode: ac478...3a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #3 Del Skrevet 23. desember 2024 Vi har Roborock S7, og er veldig fornøyd med den. Vi har bevisst valgt å ikke ha stor dockingstasjon, siden jeg synes de ruver altfor mye i stua, og jeg heller ikke ønsker at vaskekluten skal vaskes i dockingstasjonen - jeg tenker det er umulig at den blir like ren av vask i dockingstasjonen som den blir i vaskemaskinen. Det er veldig lite stress å tømme støvsugeren selv. Det viktige for meg er en god moppefunksjon. Jeg ville ideelt sett spurt den som skal være mottaker, for dette tror jeg er veldig avhengig av den enkeltes preferanser. I alle fall få med byttelapp! Anonymkode: d05d2...707 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2024 #4 Del Skrevet 23. desember 2024 Takk for svar begge to! Byttelapp må jeg få med ja. Nå vet jeg hvert fall litt mer hva jeg skal se etter, og hvilken prisklasse jeg ikke trenger å komme opp i🙈 Anonymkode: 8f2e7...fc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå