AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #81 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Litt trist om sitter i den situasjonen at man på død og liv må sende i barnehagen når 95% av barne har fri Anonymkode: dce0d...067 Ikke meg du siterer. Men mannen er sykehusoverlege. Så ja, det har til tider vært krevende for oss inn mot jul. Anonymkode: 680a7...355 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #82 Del Skrevet 7 timer siden Det kommer jo litt an på når lillejulaften treffer da, nå har det vært helg og barnet har vært hjemme, muligens noen trenger den siste dagen å få ut litt energi, det finnes ingen fasit. Noen foreldre jobber i dag, noen har fått gjort mye i helgen og er ferdig til jul, noen har jobbet i helgen og trenger noen timer til å lage jul for familien, noen har fri, men er syke. Det er nok få som har de i bhg fordi de ikke gidder å ha de hjemme. Forstår ikke behovet for å sitte å dømme og kritisere. Det er så lavmål. Anonymkode: d0664...f92 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #83 Del Skrevet 7 timer siden Rotemor skrev (1 minutt siden): Du forstår ikke konseptet «jobb»? Eller? Forstår både jobb og fri her er det snakk om de som har fri og velger sende barna i en nesten tom barnehage fordi de skal som kommer frem her rydde vaske handle???? Anonymkode: dce0d...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #84 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Far jobber, og jeg skal på sykehuset. De i barnehagen vet jeg er sykemeldt, men de vet ikke at jeg skal på sykehuset i dag. Jeg kan se for meg at noen av de tenker slik du gjør nå, om meg 😬 Anonymkode: 47065...d21 Jeg synes ikke man trenger en særskilt grunn heller, slik som du og jeg (mann som jobber turnus) har. Barnehagen må være åpne for de som har andre forpliktelser. Så om de får selskap av andre barn de kan leke med, som trives godt med variasjonen barnehagen gir. Mens foreldre kan få unna siste rest før jul, eller til og med sitte litt med beina høyt før 10 dager med festligheter, og familie som krever sitt, synes jeg er helt innafor Anonymkode: 680a7...355 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #85 Del Skrevet 7 timer siden Det beste hadde kanskje vært om barna aldri var i barnehagen, så kunne dere barnehageansatte har fri fra jobben deres hele tiden. Anonymkode: 717a2...05b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #86 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det beste hadde kanskje vært om barna aldri var i barnehagen, så kunne dere barnehageansatte har fri fra jobben deres hele tiden. Anonymkode: 717a2...05b Hvorfor så bitter på barnehageansatte? Anonymkode: dce0d...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #87 Del Skrevet 7 timer siden Fri fra jobb på lille julaften?!😳 Det har jeg da virkelig ALDRI hatt. Merkelig opplegg. Anonymkode: 784f1...301 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 7 timer siden #88 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): En del av dagens foreldre synes lite opptatt av barnas behov for familiær tilknytning. Anonymkode: b95b3...8b5 Eventuelt så er barnas behov noe annet enn å ha stressa foreldre som ikke har tid til de på grunn av alt som skal ordnes til jul. Det er ikke alle som har vært klare siden slutten av november. Det er mye bedre for barna å være i barnehagen enn å måtte være med på vask, matlaging og handling til jul. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #89 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Måten du svarer på avslører en litt trist bitterhet? Jeg har fire barn, to fulle jobber. En med funksjonshemming. Jeg har kanskje bare andre perspektiver enn deg. Anonymkode: 086e6...878 Du fremstår navlebeskuende Anonymkode: b22b4...52f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #90 Del Skrevet 7 timer siden Brunello skrev (Akkurat nå): Eventuelt så er barnas behov noe annet enn å ha stressa foreldre som ikke har tid til de på grunn av alt som skal ordnes til jul. Det er ikke alle som har vært klare siden slutten av november. Det er mye bedre for barna å være i barnehagen enn å måtte være med på vask, matlaging og handling til jul. Med litt planlegging så slipper man alt i siste liten Godt for store og små Anonymkode: dce0d...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #91 Del Skrevet 6 timer siden De som har så mye fri og er så mye med barna. Kanskje dere kan takke de som drar på jobb så det er midler nok til at dere kan ha så mye fri? Anonymkode: b22b4...52f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #92 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor så bitter på barnehageansatte? Anonymkode: dce0d...067 Fordi de alltid blir så sure på foreldre som benytter seg av barnehageplassen de betaler for. Anonymkode: 717a2...05b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6 timer siden #93 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fri fra jobb på lille julaften?!😳 Det har jeg da virkelig ALDRI hatt. Merkelig opplegg. Anonymkode: 784f1...301 Tenk litt. De fleste som har anledning tar fri i dag og fredag for ekstra lang juleferie. Man har ikke betalt fri, men velger å ta ut ferie eller avspasering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #94 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor velger dere barnehage i dag hvis dere begge har fri? Det er alltid noen ca 5-6 av 100 som velger benytte barnehagen lillejulaften for å bare ha fri hvorfor i alle dager denne av alle dager velger man ikke være sammen med sine?😭 Anonymkode: dce0d...067 Jeg blir kvalm av slike foreldre. Men det er ikke noe du eller jeg kan gjøre noe med. Anonymkode: b656d...7b4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 6 timer siden #95 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med litt planlegging så slipper man alt i siste liten Godt for store og små Anonymkode: dce0d...067 Det kan vel hende mange velger å planlegge å bruke lille julaften til slikt. Frem til for ganske få år siden var det normalen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #96 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Med litt planlegging så slipper man alt i siste liten Godt for store og små Anonymkode: dce0d...067 Jeg hadde planlagt desember til minste detalj. Så ble jeg syk å lå på sykehus halve desember. Jeg har ikke kjøpt en gave eller vasket enn eneste truse. Alt kan ikke planlegges i livet og desember er enormt hektisk. Sånn er livet Anonymkode: b5156...e96 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #97 Del Skrevet 6 timer siden Spør oss som hadde småbarn på 80-tallet også. Vi hadde også barna i barnehagen fordi 23.desember er en helt vanlig arbeidsdag. Anonymkode: b449f...c37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #98 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde planlagt desember til minste detalj. Så ble jeg syk å lå på sykehus halve desember. Jeg har ikke kjøpt en gave eller vasket enn eneste truse. Alt kan ikke planlegges i livet og desember er enormt hektisk. Sånn er livet Anonymkode: b5156...e96 Nå er det vel ikke snakk om slike tilfeller heller da?🙈 Livet skjer ❤️ Håper du er bedre nå og at du får en superf❤️in jul Anonymkode: dce0d...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #99 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du fremstår navlebeskuende Anonymkode: b22b4...52f Det har jeg aldri, aldri hørt fra noen. Synd du er så aggressiv. Anonymkode: 086e6...878 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #100 Del Skrevet 6 timer siden Det som i hvert fall er helt klart er at man ikke bør fortelle de moraliserende personene i barnehagen at man har fri. Da er jula ødelagt for dem og de er forpliktet til å lage selvrettferdige tråder på KG. Anonymkode: 38b9f...eb3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå