AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvilke hunderaser er flinke til å ta mus? Anonymkode: 0b4ef...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jack russell terrier, i følge en venninne som bor på gård. Anonymkode: 9d909...914 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaSinforosa Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Dverg schnauzere var rottefangere på gårder en gang i tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Griffon er rottefangere 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Dansk-svensk gårdshund Anonymkode: 55620...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Norsk Buhund. Anonymkode: 26ac3...3b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Har 2 stk Jack russell terrier, og de er rå på å ta mus👍🏼 Anonymkode: 81d73...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 42 minutter siden #8 Del Skrevet 42 minutter siden De fleste av de små terrierne ble avlet som rottehunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #9 Del Skrevet 37 minutter siden De fleste vil jeg nesten si, mellompuddelen min tar dem også. Anonymkode: 689a9...4e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden #10 Del Skrevet 37 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dansk-svensk gårdshund Anonymkode: 55620...aef Denne henger jeg meg på. De er vilt kjappe. Anonymkode: 060c6...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31 minutter siden #11 Del Skrevet 31 minutter siden Min malamute har fanget mus mange ganger. Det er i grunnen en ganske kattaktig rase! 😄🐈⬛ Tipper de fleste raser kan fange mus. Hunder er jo rovdyr Anonymkode: 730cb...73c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #12 Del Skrevet 30 minutter siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Denne henger jeg meg på. De er vilt kjappe. Anonymkode: 060c6...88e Jeg og, konkurrerer med kattene her i hus. Anonymkode: e66e7...b0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #13 Del Skrevet 30 minutter siden De fleste hunder med litt jaktinstinkt tar mus. Italiensk mynde for eksempel, overraskende flinke til å ta mus. Anonymkode: c7b69...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 29 minutter siden #14 Del Skrevet 29 minutter siden Min blanding mellom dvergpinscher og dansk svensk gårdshund tar vånd (jordrotter). Som noen skrev, terriere, pinschere og denne typen hunder er avlet opp til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå