AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Noen som har fått feil kjønn på ordinær ultralyd? Jordmoren sa " jeg tror det er ei jente ", men virket samtidig usikker. Dette forklarte hun med at hun ikke kunne se penis mellom bena. Anonymkode: f1d18...dae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg kjenner flere som har fått feil kjønn jeg. Jeg valgte derfor å ta nipt i Danmark. 100% jente, fikk svar i uke 11. Verdt hver eneste lille krone Anonymkode: 7e80e...8c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brightstar Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg kjenner flere som har fått feil kjønn jeg. Jeg valgte derfor å ta nipt i Danmark. 100% jente, fikk svar i uke 11. Verdt hver eneste lille krone Anonymkode: 7e80e...8c1 Var på tidlig ultralyd lyd de fikk feil kjønn eller ordinær ultralyd? Jeg hadde ordinær ultralyd i uke 19. Synes jordmoren virket litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #4 Del Skrevet 33 minutter siden Jeg fikk beskjed om at det var jente på ordinær ul. Siste barn og to gutter fra før. Ble en tredje gutt, gitt😄💙💙💙 Tror det er mer vanlig å ta feil den veien - ser man en penis, så er den der, liksom.. Anonymkode: 2dde9...b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 minutter siden #5 Del Skrevet 23 minutter siden Krenk!! Anonymkode: 0bcde...420 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå