Gå til innhold

Angrer på at jeg spurte om trekant.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min kjæreste studerer i England og kommer hjem om 3 uker. Jeg luftet for henne om det kunne vært spennende med trekant. Hun var overraskende lysten på det og jeg ble helt i hundre. Har alltid drømt om dette.

Jeg visste om en kompis som var ukjent for henne og han var med på alt spennende. Det visste jeg nesten på forhånd når det gjelder han. Jeg har ikke sett mye av andre menns peniser i levende live egentlig. Vi spilte squash for en uke siden for å planlegge litt faktisk. Når vi skiftet etter kampen så kledde han seg naken når vi skiftet.

Dette var jeg ikke helt forberedt på. Han hadde nemlig den tjukkeste penis jeg trodde var mulig. Nærmer seg en halvliters flaske i slapp tilstand. Så nå farer det noen tanker gjennom hodet mitt. 

- Kommer hun til å få den inn i det hele tatt? Kjæresten er litt trang. Jeg vet likevel at han har brukt denne på masse damer tidligere.

- Kommer hun til å bli forandret innvendig etter en lengre runde med dette? Jeg får kanskje ingen nytelse når vi liksom skal gjøre dette sammen. Kanskje det blir nedtur. Jeg er helt greit normalt utstyrt og det hadde ikke gjort noen ting om denne tredje personen er større. Men dette føler jeg er litt i overkant.

Jeg blir litt todelt på dette nå faktisk, selv om jeg er dødsopphisset av tanken at vi skal være tre. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an.

Anonymkode: 9ab1a...75a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha. Flyttet inn på gutterommet i anledning julen du da lille venn

Anonymkode: b2b20...2c4

• Liker 7
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha. Flyttet inn på gutterommet i anledning julen du da lille venn

Anonymkode: b2b20...2c4

Jeg er snart 30 så her er det egen leilighet. Men på julebesøk skal jeg, det har du rett i.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg var henne ville jeg ha visst det. Har hatt en ex med så stor at det ikke gikk. Første gang jeg hadde sex med stor, da det gikk, fikk jeg kjempe vondt og følte meg dårlig av det.

Anonymkode: 58a31...7d7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om jeg var henne ville jeg ha visst det. Har hatt en ex med så stor at det ikke gikk. Første gang jeg hadde sex med stor, da det gikk, fikk jeg kjempe vondt og følte meg dårlig av det.

Anonymkode: 58a31...7d7

Litt det jeg tenker på. At hun ikke gjennomfører og hele trekant tanken blir ødelagt for all fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli vrangt for henne. Men hun blir jo ikke permanent forandret. Durek har vel noen besvergelser til salgs som fjerner alle spor av annen manns penis. 

Anonymkode: f4994...8dd

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Min kjæreste studerer i England og kommer hjem om 3 uker. Jeg luftet for henne om det kunne vært spennende med trekant. Hun var overraskende lysten på det og jeg ble helt i hundre. Har alltid drømt om dette.

Jeg visste om en kompis som var ukjent for henne og han var med på alt spennende. Det visste jeg nesten på forhånd når det gjelder han. Jeg har ikke sett mye av andre menns peniser i levende live egentlig. Vi spilte squash for en uke siden for å planlegge litt faktisk. Når vi skiftet etter kampen så kledde han seg naken når vi skiftet.

Dette var jeg ikke helt forberedt på. Han hadde nemlig den tjukkeste penis jeg trodde var mulig. Nærmer seg en halvliters flaske i slapp tilstand. Så nå farer det noen tanker gjennom hodet mitt. 

- Kommer hun til å få den inn i det hele tatt? Kjæresten er litt trang. Jeg vet likevel at han har brukt denne på masse damer tidligere.

- Kommer hun til å bli forandret innvendig etter en lengre runde med dette? Jeg får kanskje ingen nytelse når vi liksom skal gjøre dette sammen. Kanskje det blir nedtur. Jeg er helt greit normalt utstyrt og det hadde ikke gjort noen ting om denne tredje personen er større. Men dette føler jeg er litt i overkant.

Jeg blir litt todelt på dette nå faktisk, selv om jeg er dødsopphisset av tanken at vi skal være tre. Vet ikke helt hvordan jeg skal gripe dette an.

Dersom dette ikke er trolling😅

Først og fremst forbered dama på at han er velutstyrt. Mange damer like ikke det pga fare for støtsmerter. Da kan dere evt avtale på forhånd hvilke stillinger (styr unna doggy og misjonær med bena høyt/over skuldrene hans o.l, da kommer han for dypt). 
Dere kan jo også bare avtale at han stiller som ‘kikker’. Så slipper dere å tenke/bekymre dere så mye? Kan være pirrende nok det.

Sist men ikke minst. De som er velutstyrt slappe er ikke nødvendigvis så mye større en snittet stive;)

Anonymkode: 5062d...6ca

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst forbered dama på at han er velutstyrt. Mange damer like ikke det pga fare for støtsmerter. Da kan dere evt avtale på forhånd hvilke stillinger (styr unna doggy og misjonær med bena høyt/over skuldrene hans o.l, da kommer han for dypt). 
Dere kan jo også bare avtale at han stiller som ‘kikker’. Så slipper dere å tenke/bekymre dere så mye? Kan være pirrende nok det.

Sist men ikke minst. De som er velutstyrt slappe er ikke nødvendigvis så mye større en snittet stive;)

Ikke ille forslag det. Men jeg tenker kanskje han vil føle seg litt lurt fordi det blir veldig annerledes enn det jeg presenterte han. Forøvrig tror jeg ikke det nødvendigvis blir lengden hans som kan bli problematisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har jo til og med hørt om damer som har blitt litt sprekt opp. Rifter tror jeg det kalles på en finere måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke ille forslag det. Men jeg tenker kanskje han vil føle seg litt lurt fordi det blir veldig annerledes enn det jeg presenterte han. Forøvrig tror jeg ikke det nødvendigvis blir lengden hans som kan bli problematisk.

Du sier bare at dama di fikk kalde føtter, men vil dersom han bare er med som publikum. Da er han forberedt og kan takke nei om det ikke frister. Bedre det enn å backe ut i selve akten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har jo til og med hørt om damer som har blitt litt sprekt opp. Rifter tror jeg det kalles på en finere måte.

Det unngås som regel med lang oppvarming og masse masse glidemiddel. Men går det ikke så går det ikke.

Har du nevnt det for dama di? Informer henne. La henne tenke på det og ta det der i fra. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du sier bare at dama di fikk kalde føtter, men vil dersom han bare er med som publikum. Da er han forberedt og kan takke nei om det ikke frister. Bedre det enn å backe ut i selve akten.

Det kan jo fortsatt være at kjæresten har lyst når vi først er der alle tre. Aner jeg virkelig ikke.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det unngås som regel med lang oppvarming og masse masse glidemiddel. Men går det ikke så går det ikke.

Har du nevnt det for dama di? Informer henne. La henne tenke på det og ta det der i fra. 

Det er et godt tips det. Info og beslutninger på hennes vegne. Da er det jo bare meg igjen det står på. Og som sagt er jeg litt todelt nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg er snart 30 så her er det egen leilighet. Men på julebesøk skal jeg, det har du rett i.

Når du skal gjøre narr av folk lønner det seg å kutte ut "lille venn". Det får deg til å høres ut som om du er 14 år evt en svært umoden voksen.

Ellers enig i at dette er trolling.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Macro skrev (1 minutt siden):

Når du skal gjøre narr av folk lønner det seg å kutte ut "lille venn". Det får deg til å høres ut som om du er 14 år evt en svært umoden voksen.

Ellers enig i at dette er trolling.

At trekant er pr.def trolling, den var ny for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din største bekymring bør være: Hun kommer til å bytte deg ut når hun først har fått smaken på tjukk penis.

Anonymkode: e82f3...360

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Din største bekymring bør være: Hun kommer til å bytte deg ut når hun først har fått smaken på tjukk penis.

Anonymkode: e82f3...360

Skjerp deg.

De fleste kvinner er faktisk ikke gira på diger monster pikk.

Anonymkode: 4a120...285

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan jo slå ut begge deler.

Kanskje hun finner ut at en svær penis ikke er noe for henne, og at hun foretrekker en mann med liten pikk?

Lykke til 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...