Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #41 Skrevet 8. mars 2006 Det fantes ikke et snev av ironi i det jeg skrev, det var dønn ærlig og akkurat slik jeg føler det. Det er nesten så jeg rødmer for meg selv når jeg tenker på alle de småtingene jeg "tvang" den stakkars mannen min til å gå med på..... Huff, water under the bridge, heldigvis........ ← Takk for at du deler dette med oss, Evelina, trur det er mange som kan ha godt av å høyre slikt..
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #42 Skrevet 8. mars 2006 -akkurat som om han brydde seg om hvilken størrelse det var på serviettene, og om serviettene matsjet skjorten hans........... Eller om han skulle få sjåføren til å skrive med rosa eller rød tusj på bakvinduet på bilen..................... Eller om brudebuketten skulle være tredve eller førti cm lang........... huff. Våkne opp jenter. Man skal leve med seg selv etterpå også. Vi hadde et fantastisk bryllup, og jeg hadde en vidunderlig vforlovelsestid, med masse detaljplanlegging som jeg elsker. Men la menn være menn og la de få ta seg av de oppgavene de ønsker selv, uten innblanding. Det tror jeg man tjener på i lengden.......... Og egentlig driter folk i hvordan blomstene dine ser ut
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2006 #44 Skrevet 9. mars 2006 (endret) Tankevekkar... ← Flott!! Oppdrag utført.............. Endret 9. mars 2006 av Evelina
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå