Gjest LoisLane Skrevet 3. mars 2006 #21 Skrevet 3. mars 2006 Jeg holdt kjolen hemmelig for mannen, men han visste at den var stor (tror jeg skremte han litt...). Ellers var den ikke så hemmelig. Fikk den i posten og da jeg hadde hentet den måtte jeg bare prøve - på lærernes arbeidsrom i storefri mens et par veldig blide kolleger hjalp meg.
Cupcake Skrevet 4. mars 2006 #22 Skrevet 4. mars 2006 Han vil ikke se den før dagen, så her er den hemmelig.
Lythande Skrevet 4. mars 2006 #23 Skrevet 4. mars 2006 Han har sett bilder av kjoler og drakter jeg har sendt til designeren, vet ikke om han kommer til eller vil se det ferdige resultatet. Hva han skal ha på seg bestemte han og jeg jenket meg etter hans ønsker, rett og slett fordi jeg har mer å velge mellom enn han. Dessuten skal ikke jeg ha en vanlig hvit brudekjole.
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #24 Skrevet 5. mars 2006 Trur ikkje mannen min kjem til å sjå kjolen før bryllupet, ikkje er han så frykteleg nysgjerrig heller liksom.. Reknar med at vi kjem til å gå sammen for å kjøpe dress til han..
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #25 Skrevet 5. mars 2006 Jeg holdt den hemmelig. Hadde jeg visst det jeg vet i dag ville jeg hatt han med på prøverunde.
Lykkelin Skrevet 5. mars 2006 #26 Skrevet 5. mars 2006 Han så den ikke før dagen, nei. Men jeg var med og valgte antrekket hans, sånn at det skulle matche kjolen. Hadde et nyyydelig diadem, som jeg bestilte fra nettet. Den dagen dette kom, klarte jeg selvsagt ikke la være å gå litt med det. Var så opptatt med noe at jeg glemte å ta det av, og da jeg kom gående inn i stua sier forloveden: "Hmm, har du fått deg en ny.. eh.. sånn?" Stor krise, i grunnen rart vi fortsatt er gift.
Gjest Fruktkake Skrevet 5. mars 2006 #27 Skrevet 5. mars 2006 Jeg holdt den hemmelig. Hadde jeg visst det jeg vet i dag ville jeg hatt han med på prøverunde. ← Var han ikke fornøyd?
Kara W Skrevet 6. mars 2006 #28 Skrevet 6. mars 2006 Jeg holdt den hemmelig. Hadde jeg visst det jeg vet i dag ville jeg hatt han med på prøverunde. ← Hva er det du vet nå da? Noe lurt du vil dele med oss som har tenkt til å holde den hemmelig?
Elise_ Skrevet 6. mars 2006 #29 Skrevet 6. mars 2006 Jeg hadde syntes det var kjempespennende om gubben ble tatt med av andre på prøving av klær og jeg ikke visste noen ting før DAGEN. Men tviler på at de får gjort det, så det ender nok med at jeg er med og ser på og delvis bestemmer.
lil Skrevet 6. mars 2006 #30 Skrevet 6. mars 2006 Jeg holdt den hemmelig. Hadde jeg visst det jeg vet i dag ville jeg hatt han med på prøverunde. ← Ja, hva vet du??? Likte han den ikke...?c Her i huset er den strengt hemmeligholdt. Jeg var med for å velge ut hans antrekk, som hadde gått sammen med hvilken som helst kjole
Gjest nevèsta Skrevet 6. mars 2006 #31 Skrevet 6. mars 2006 Han har ikke sett kjolen, men fikk god hjelp i butikken der jeg leier kjolen min - de sjekket hvilken jeg skulle ha, og hjalp ham med å finne noe matchende. Har ikke sett hva han skal ha heller, selv om jeg har blitt fortalt det. Gleder meg til å se mannen min så pyntet
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #32 Skrevet 7. mars 2006 Joda, han likte den, så klart, men jeg vet at det ikke var en kjole han ville ha valgt, så derfor ville jeg hatt han med. Det er igrunn en hel del ting jeg angrer på faktisk... Som fex at jeg ikke lot han styre buketten helt uten min innblanding. Det hadde han fortjent, men neida, jeg skulle være bridezilla og ha full kontroll... Og fikk han dra og finne seg antrekk uten meg? Neida, jeg skulle ha full kontroll....... Til og med fargen på skjorta skulle jeg tvangsmatsje med kjolen min, skikkelig bridezilla, ja...... I ettertid er jeg småflau og syns jeg var kjip. Hadde jeg visst den gang hva jeg vet i dag, hadde mye vært annerledes, ja........
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #33 Skrevet 7. mars 2006 Joda, han likte den, så klart, men jeg vet at det ikke var en kjole han ville ha valgt, så derfor ville jeg hatt han med. Det er igrunn en hel del ting jeg angrer på faktisk... Som fex at jeg ikke lot han styre buketten helt uten min innblanding. Det hadde han fortjent, men neida, jeg skulle være bridezilla og ha full kontroll... Og fikk han dra og finne seg antrekk uten meg? Neida, jeg skulle ha full kontroll....... Til og med fargen på skjorta skulle jeg tvangsmatsje med kjolen min, skikkelig bridezilla, ja...... I ettertid er jeg småflau og syns jeg var kjip. Hadde jeg visst den gang hva jeg vet i dag, hadde mye vært annerledes, ja........ ← Herleg du!!
Arkana Skrevet 7. mars 2006 #36 Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det er kjempeflott at überbridezillaer som Evelina i ettertid kan være ærlige å si at bryllupsopplevelsen faktisk kunne vært bedre om man ikke hadde behov for absolutt kontroll over alt. Slike erfaringer og tips tror jeg er mye viktigere enn tips om hvilke farger som matcher og lengden på slør.
Gjest Gjest_Linda_* Skrevet 7. mars 2006 #37 Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det er kjempeflott at überbridezillaer som Evelina i ettertid kan være ærlige å si at bryllupsopplevelsen faktisk kunne vært bedre om man ikke hadde behov for absolutt kontroll over alt. Slike erfaringer og tips tror jeg er mye viktigere enn tips om hvilke farger som matcher og lengden på slør. ← Hvis du leser igjen, tror jeg det var en smule ironi i bildet
Arkana Skrevet 7. mars 2006 #38 Skrevet 7. mars 2006 Mulig det, jeg tolket det ikke som ironi i allefall. Og om det var det, så tror jeg uansett at det hun sier er riktig, å være bridezilla er neppe særlig sunt for noen parter.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #39 Skrevet 7. mars 2006 Jeg synes det er kjempeflott at überbridezillaer som Evelina i ettertid kan være ærlige å si at bryllupsopplevelsen faktisk kunne vært bedre om man ikke hadde behov for absolutt kontroll over alt. Slike erfaringer og tips tror jeg er mye viktigere enn tips om hvilke farger som matcher og lengden på slør. ←
Gjest Gjesta Skrevet 8. mars 2006 #40 Skrevet 8. mars 2006 Mulig det, jeg tolket det ikke som ironi i allefall. Og om det var det, så tror jeg uansett at det hun sier er riktig, å være bridezilla er neppe særlig sunt for noen parter. ← Det fantes ikke et snev av ironi i det jeg skrev, det var dønn ærlig og akkurat slik jeg føler det. Det er nesten så jeg rødmer for meg selv når jeg tenker på alle de småtingene jeg "tvang" den stakkars mannen min til å gå med på..... Huff, water under the bridge, heldigvis........
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå